تاریخ انتشار: 1402/09/18 20:12
کد خبر: 1263304

لایپزیگ، دورتموند ۱۰ نفره را پیش چشم هوادارانش مغلوب کرد

نبرد زردپوشان وستفالن با لایپزیگ در خانه، با برتری تیم میهمان همراه بود.
لایپزیگ، دورتموند ۱۰ نفره را پیش چشم هوادارانش مغلوب کرد

در آخرین بازی از شب دوم از هفته چهاردهم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیگ در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با برتری 3 بر 2 لایپزیگ میهمان به پایان رسید.

کار دورتموند برای کسب نتیجه در این بازی خیلی زود سخت شد چرا که این تیم در دقیقه 15 با اخراج مدافع باتجربه‌اش، متس هوملس مجبور شد 10 نفره به کار خود ادامه دهد. اوضاع تیم تحت هدایت ادین ترزیچ بدتر هم شد زمانی که دیگر بازیکن این تیم، رامی بن‌سبعینی در دقیقه 32 گل به خودی زد.

نیکلاس زوله، در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه اول توانست گل خورده را برای دورتموند جبران کند اما در دقیقه 54 لایپزیگ دوباره به گل رسید و این بار توسط کریستوف بائوم‌گارتنر. در ادامه باز هم این لایپزیگ بود که گلزنی کرد و در دقیقه 1+90 توسط یوسف پولسن دروازه دورتموند را گشود. دو دقیقه بعد نیکلاس فولکروگ گل خورده را پاسخ داد اما این گل برای فرار میزبان از شکست کافی نبود.

به این ترتیب دورتموند برای سومین بار در این فصل بوندس‌لیگا تن به شکست داد و با 25 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند. لایپزیگ اما با کسب نهمین پیروزی‌اش 29 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده چهارم، فاصله‌اش را با دورتموند افزایش داد. این در حالیست که تیم‌‌های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ و اشتوتگارت هر سه با 13 بازی و به ترتیب با .35، 32 و 30 امتیاز رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار دارند.

در آخرین روز از هفته چهاردهم بوندس‌لیگا، فردا (یکشنبه) از ساعت 18 اشتوتگارت میزبان بایرلورکوزن خواهد بود و از ساعت 20 کلن از ماینتس پذیرایی می‌‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gldne

آخرین اخبار