تاریخ انتشار: 1402/06/11 18:05
کد خبر: 231

تعهد نفت مسجد سلیمان به سازمان لیگ/ تا یک هفته بدهی ۱۰ میلیاردی را صاف می‌کنیم

سازمان لیگ فوتبال از باشگاه نفت مسجد سلیمان تعهد گرفت که بدهی‌هایش را تا یک هفته کاری آینده تسویه کند.
تعهد نفت مسجد سلیمان به سازمان لیگ/ تا یک هفته بدهی ۱۰ میلیاردی را صاف می‌کنیم

نفت مسجد سلیمان تا یک ساعت مانده به شروع دیدار خانگی با فجر سپاسی در هفته نخست لیگ دسته یک به دلیل پرونده‌های متعدد در کمیته وضعیت که رقم آن به ۱۰ میلیارد تومان می‌رسد، نتوانسته بود کارت بازی بازیکنانش را از سازمان لیگ فوتبال تحویل بگیرد تا این دیدار در آستانه لغو شدن قرار بگیرد.

در صورتی که دیدار نفت - فجر لغو می‌شد، پرونده این بازی به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شد تا درباره آن تصمیم‌گیری شود با این حال با تعهدی که باشگاه نفت مسجد سلیمان به سازمان لیگ فوتبال داد، کمیته نقل و انتقالات کارت بازی تنها ۱۴ بازیکن به همراه کادر فنی و پزشکی این تیم را صادر کرد تا مشکل آن‌ها فقط برای بازی با فجر سپاسی رفع شود.

باشگاه نفت مسجد سلیمان براساس تعهدی که به سازمان لیگ فوتبال داده، موظف است تا دیدار هفته دوم بدهی ۱۰ میلیاردی‌اش را تسویه حساب کند در غیر این صورت کارت‌های بازی این تیم برای بازی هفته دوم مقابل شهرداری آستارا صادر نخواهد شد تا دوباره به دردسر بیفتند.

نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ دسته یک، یکشنبه ۱۹ شهریور به مصاف شهرداری آستارا می‌رود و تا آن بازی یک هفته کاری فرصت دارد تا بدهی‌هایش را پرداخت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/a4dvm4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولادی ها مقابل پرسپولیس به میدان می روند؟!

خوشه طلایی به آستارا می رود!
اختصاصی/میزبانی اردبیل رد شد؛

خوشه طلایی به آستارا می رود!
اختصاصی/میزبانی اردبیل رد شد؛