تاریخ انتشار: 1402/09/29 19:44
کد خبر: 1264405

هوادار تهران به دنبال تکرار انتقال پولساز

باشگاه هوادار علیرغم حضور کوتاه مدت در لیگ برتر توانسته از حیث انتقال بازیکن شرایط مناسبی را دنبال کند.
هوادار تهران به دنبال تکرار انتقال پولساز

بعد از انتقال دو بازیکن و دریافت مبلغ رضایتنامه اکنون این باشگاه در آستانه نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر با پیشنهاداتی برای انتقال بازیکنان جوان خود مواجه شده است.

آنها در ابتدای فصل توانستند محمدرضا خالد آبادی گلر جوان خود را در به عنوان یکی از بازیکنانی که از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهان داشت در نهایت با دریافت 10 میلیارد از آبی‌پوشان واگذار کنند.

سعید سحرخیزان مهاجم 20 ساله این تیم نیز که در فصل گذشته پدیده شده بود، دیگر بازیکنی بود که مورد توجه قرار گرفته بود و در نهایت نیز در توافق این باشگاه و گل گهر راهی سیرجان شد تا آنها بار دیگر در مسیر اهداف خود به نتیجه دست یابند.

بحث انتقال با دریافت مبلغ رضایتنامه اتفاقی است که در فصول اخیر چندان از سوی باشگاه‌های ایرانی مورد توجه قرار نگرفته است. نمونه آخر آن را می‌توان را به باشگاه پرسپولیس اشاره کرد که علیرغم قرار داشتن با سیامک نعمتی و مهدی عبدی به سادگی آنها را به دلیل عدم نیاز کادرفنی در اختیار دیگر باشگاه‌ها قرار داد. اما اکنون باشگاه هوادار در سومین انتقال پولساز خود در کمتر از یک سال با پیشنهاد یکی از باشگاه‌های صنعتی برای صدور رضایتنامه بازیکن جوانش قرار گرفته است. مهدی گودرزی هافبک جوان هوادار تهران جدیدترین بازیکنی است که قرار است در صورت توافق باشگاه هوادار با دریافت مبلغ رضایتنامه از این باشگاه جدا شود تا این تیم تهرانی در مسیر درآمدزایی خود موفق نشان دهد.

گودرزی طی این فصل با اعتماد خوبی از سوی محمود فکری مواجه بوده و توانسته با اعتمادبنفس لازم شرایط خوبی را برای خود شکل دهد و باید دید به عنوان دیگر هدف درآمدزایی باشگاه هوادار از این تیم جدا خواهد شد یا این تیم برنامه دیگری برای وی خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adn9dg

آخرین اخبار