تاریخ انتشار: 1402/10/23 11:55
کد خبر: 1265905

ژاوی: رئال مادرید از ما بهتر است، اما ما برای قهرمانی آمده‌ایم

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا شامگاه یک شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ دیدار سوپرکاپ فوتبال اسپانیا را در کشور عربستان برگزار خواهند کرد.
ژاوی: رئال مادرید از ما بهتر است، اما ما برای قهرمانی آمده‌ایم

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: «پدری» برای دیدار فردا آمادگی کامل دارد و به بازی خواهد رسید. در بازی برابر «اوساسونا»، «بالده» کمردرد زیادی داشت، اما توانست بر این درد غلبه کند. او قابلیت‌های زیادی دارد و مطمئن هستم که رئال مادرید در دیدار فردا به او توجه زیادی خواهد کرد. رقیب ما می‌داند که ما در سمت چپ پتانسیل زیادی داریم. «یامال» هم با وجودی که فقط ۱۶ سال دارد برای دیدار فردا آمادگی دارد.

او در ادامه گفت: تیم ما برای دیدار فردا بسیار هیجان زده است. این یک سناریوی فوق العاده برای بازی در فینال سوپرکاپ مقابل رئال مادرید است و ما تلاش می‌کنیم یک بازی عالی ارائه دهیم و سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنیم و توپ و بازی را در اختیار بگیریم.

او در پاسخ به سوالی در خصوص تقابل «آراخو» و «وینیسیوس» گفت: من به این سوال جواب نمی‌دهم تا کار «آنچلوتی» سخت‌تر شود.

ژاوی در خصوص تیم رئال مادرید هم گفت: به نظر من «کارلو آنچلوتی» یکی از بهترین‌های جهان و تاریخ است او در تمام کشورهایی که مربیگری کرده توانسته به قهرمانی برسد. این تیم بازیکنان بزرگی دارد در حال حاضر از ما بهتر هستند اما ما اینجا هستیم که به قهرمانی برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adng7y

آخرین اخبار