تاریخ انتشار: 1402/08/17 20:57
کد خبر: 1260805

نصرتی: شکست فصل قبل به استقلال فقط یک اتفاق بود/ برای گرفتن ۳ امتیاز به تهران می‌آییم

مربی تراکتور با بیان اینکه تیم‌های پرطرفدار بعد از شکست خوردن درگیر حاشیه‌های مختلفی می‌شوند، گفت: برای گرفتن سه امتیاز برابر استقلال به میدان می‌رویم.
نصرتی: شکست فصل قبل به استقلال فقط یک اتفاق بود/ برای گرفتن ۳ امتیاز به تهران می‌آییم

به گزارش فرتاک ورزشی؛ محمد نصرتی در خصوص وضعیت تراکتور بعد از پیروزی برابر نساجی گفت: 2 باخت پشت سر هم آوردیم. معمولاً تیم‌های پرطرفدار بعد از هر باخت دچار حواشی مختلفی می‌شوند که این فقط مربوط به تراکتور نیست. خوشبختانه در بازی با نساجی 3 امتیاز مهم گرفتیم و از طرفی رقیبان ما امتیاز از دست دادند و این باعث شد در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم و حالا با روحیه بالا آماده بازی با استقلال شویم. همه چیز در تراکتور خوب پیش می‌رود.

وی در خصوص دیدار شنبه آینده با استقلال عنوان کرد: بازی سختی داریم چون آنها تیم خوبی هستند و تا اینجا هم نتایج خوبی گرفته‌اند. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار می‌کنیم و برای گرفتن 3 امتیاز به تهران می‌آییم. تراکتور در این بازی دنبال مساوی نیست.

مربی تراکتور در خصوص شکست سنگین برابر استقلال در لیگ فصل قبل یادآور شد: در آن بازی تعدادی از بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتیم و آقای خمس هم به برخی نفرات بازی داد که کمتر به بازی گرفته شده بودند. نتیجه فصل گذشته هیچ وقت تکرار نخواهد شد و آن شکست یک اتفاق بود.

نصرتی در خصوص محرومیت ریکاردو آلوز مقابل استقلال گفت: آلوز در صحنه‌ای که با فرشید اسماعیلی جر و بحث داشت کاری انجام نداد که اخطار بگیرد و حتی بازیکن تیم حریف دست خودش را پرتاب کرد اما آلوز واکنشی نشان نداد ولی همان کارت زرد باعث شد این بازیکن را از دست بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adnmeg

آخرین اخبار