تاریخ انتشار: 1402/09/17 16:41
کد خبر: 1263130

رحمتی: از فردا نساجی دیگری خواهید دید

سرمربی نساجی مازندران وعده داد که هواداران این تیم شاهد عملکرد متفاوتی از نساجی خواهند بود.
رحمتی: از فردا نساجی دیگری خواهید دید

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تلاش کردیم خودمان را از لحاظ روانی و بدنی تقویت کنیم و تغییرات مثبتی در تیم ایجاد شده است. با حمایت و دعای هواداران عزیز نساجی، با تمام تلاش و تمرکز مقابل تیم خوب استقلال خوزستان حاضر می‌شویم.

وی در مورد ناکامی نساجی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: دو نماینده دیگر ایران (پرسپولیس و سپاهان) از لحاظ بازیکن و بودجه، شرایطی بهتر از ما و سابقه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند. پرسپولیس و سپاهان به ترتیب هشت و 10 امتیاز گرفتند. ما برای اولین‌بار در این رقابت‌ها حضور داشتیم، در حضور قهرمانان آسیا، هند و ازبکستان شش امتیاز گرفتیم. در این مقایسه می‌توان گفت عملکرد خیلی خوبی داشتیم.

سرمربی نساجی با اشاره به استعفای صادق درودگر از مدیرعاملی نساجی عنوان کرد: از زحمات درودگر تشکر می‌کنم. او واقعاً برای تیم تلاش کرد و هیچ چیزی کم نگذاشت. درودگر هر چه در توان داشت، در طَبَق اخلاص قرار داد. ان‌شاءالله با حضور بایندریان (سرپرست باشگاه نساجی) بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم. کم‌تجربگی، نبود کمک داور ویدیویی در ایران و مصدومیت‌ها به ما ضربه زد.

رحمتی در ادامه بیان کرد: فشار بازی‌های آسیایی به عملکردمان در لیگ برتر لطمه زد، اما از فردا یک تیم دیگری از نساجی مشاهده خواهید کرد. استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و در بازپس‌گیری توپ در میان سه تیم اول لیگ است.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان و نیز دریافت گل‌های زودهنگام گفت: در پنج سال گذشته بازیکنان کمی از آکادمی در تیم بزرگسالان بازی کردند و امسال، به‌ویژه در مسابقات آسیایی به نفرات بیشتری میدان دادیم. با حضور وحید رضایی (مربی نساجی) برنامه‌های جدیدی اضافه کردیم. بارها درباره تمرکز به بازیکنان گوشزد می‌کنیم. دریافت گل زودهنگام خوب نیست و مطمئن هستیم این اتفاقات پیش نمی‌آید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbopd9

آخرین اخبار