تاریخ انتشار: 1402/08/20 07:38
تقابل حسین‌زاده با آبی‌پوشان چند روز بعد از شکایت
کد خبر: 1260931

ستاره سابق استقلال امروز پولش را زنده می‎‌کند!

امیرحسین‌ حسین‌زاده چند روز بعد از محکوم کردن استقلال در کمیته تعیین وضعیت مقابل آبی‌پوشان به میدان می‌رود.
ستاره سابق استقلال امروز پولش را زنده می‎‌کند!

به گزارش فرتاک ورزشی؛ یکی از اتفاقات ویژه دیدار تراکتور و استقلال به رویارویی ز با تیم سابق خود مربوط است؛ بازیکنی که توسط فرهاد مجیدی به استقلال آمد و درخشش خیره‌کننده با پیراهن آبی پوشان داشت، بعد از یک فصل حضور در بلژیک حالا در لیگ بیست و سوم برای تراکتور به میدان می‌رود.

حسین‌زاده در ترکیب تراکتور نقشی مهم را ایفا می‌کند و حالا امیدوار است در بازی عصر امروز (شنبه) هم بتواند مقابل استقلال بار دیگر توانایی‌هایش را نشان بدهد.

اتفاقی که باعث شد حسین‌زاده در روزهای گذشته نامش بیشتر مطرح شود، مربوط به شکایت او از استقلال بود. این بازیکن آینده‌دار چندی قبل بابت مطالباتش از استقلال شکایت کرد و هفته پیش علیه این باشگاه حکم گرفت.

بعد از محکومیت استقلال در پرونده حسین‌زاده شایعاتی مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه توسط کمیته تعیین وضعیت هم مطرح شد که البته باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرد.

با همه این مسائل حسین زاده انگیزه زیادی برای بازی امروز با استقلال دارد؛ پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور هم که این موضوع را می‌داند، قطعا حساب ویژه‌ای روی این هافبک هجومی خود در مسابقه حساس عصر شنبه باز کرده است.

گفتنی است دیدار استقلال و تراکتور ساعت 16:15 عصر شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djq69q

آخرین اخبار