تاریخ انتشار: 1402/09/01 17:24
کد خبر: 1261707

مربی استقلال خوزستان: در مقابل سپاهان بهترین بازی خود را ارائه می‌دهیم

مربی تیم استقلال خوزستان معتقد است که بازیکنان تیمش از انگیزه کافی برخوردار بوده و در مصاف با سپاهان بهترین عملکرد خود را ارائه می دهند.
مربی استقلال خوزستان: در مقابل سپاهان بهترین بازی خود را ارائه می‌دهیم

امیرحسین پیروانی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در اهواز اظهار کرد: با توجه به شناختی که از سپاهان داشتیم در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده و سعی کردیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان جوان تیمش به خود باوری لازم رسیده‌ اند افزود: امیدوارم بازیکنان‌مان فردا تدابیر کادر فنی را در زمین پیاده کرده و بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

مربی تیم استقلال خوزستان گفت: فرصت دادن به جوانان آن هم در لیگ برتر، تاوان دارد اما همه ما باید صبر کنیم تا این جوانان پخته شوند. خوشبختانه مدیرعامل باشگاه آقای علی‌محمدی شرایطی را فراهم کرده تا کادر فنی امنیت شغلی لازم را داشته باشد.

وی افزود: بازیکنانی داریم که در طول هفته برای تیم جوانان و در پایان هفته برای تیم بزرگسالان استقلال خوزستان بازی می‌کنند.

پیروانی با بیان اینکه به آینده استقلال خوزستان بسیار خوشبین بوده و قطعا این تیم می‌تواند بازیکنان خوبی را به کشور معرفی کند گفت: در آینده از باصری و محکم کار و دیگر جوانان استقلال خوزستان بیشتر خواهید شنید.

وی در خصوص نتایج تیم‌ملی نوجوانان در رقابت های جام جهانی گفت: امیدوارم تمهیداتی در نظر گرفته شود که این تیم رها نشود و ما بتوانیم در رده جوانان عملکرد خوبی داشته باشیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان از ساعت ۱۶:۴۵ روز پنجشنبه در اهواز برگزار می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djq7dj

آخرین اخبار