تاریخ انتشار: 1402/12/18 14:54
کد خبر: 1268707

سقوط آزاد سپاهان با شکست دوباره | پیکان،شاگردان مورایس را در بحران فرو برد

سپاهان در ورزشگاه خانگی خود نقش جهان با ۳ گل برابر پیکان شکست خورد تا بحران این تیم ادامه داشته باشد.
سقوط آزاد سپاهان با شکست دوباره | پیکان،شاگردان مورایس را در بحران فرو برد

تیم‌های فوتبال سپاهان و پیکان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با قضاوت حسین زمانی و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان رضا عنایتی به پایان رسید.

اشتباه ناصری گل اول را برای سپاهان به ارمغان آورد

در دقیقه ۳ بازی و در حالی که بازیکن پیکان با پاسی رو به عقب محمد ناصری را صاحب توپ کرد این دروازه‌بان قصد شروع مجدد بازی را داشت که توپ او به فرشاد احمدزاده برخورد کرد و مستقیماً وارد دروازه شد تا شاگردان مورایس خیلی زود از میهمان خود پیش بیافتند.

اولین حمله و اولین گل برای پیکان

بازیکنان پیکان در دقیقه ۱۶ به سمت دروازه سپاهان حمله ور شدند و از جناح چپ تو به محمدحسین فلاح رسید و او در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که توپ پس از برخورد به پای سیاوش یزدانی از زیر دستان نیازمند رد شد و گل اول پیکان به ثمر رسید.

برخورد شوت نورافکن به تیرک دروازه

بازیکنان سپاهان پس از دریافت گل تساوی حملات خود روی دروازه پیکان را تشدید کردند و در دقیقه ۱۹ امید نورافکن با شوتی سرکش تیرک دروازه پیکان را به لرزه در آورد.

در دقایق پایانی نیمه اول شهریار مغانلو در موقعیت خوبی قرار داشت تا گل دوم را برای سپاهان به ثمر برساند اما با بی دقتی ضربه سر او را ناصری به راحتی در اختیار گرفت تا آه از نهاد سپاهانی‌ها بلند شود. در دقیقه ۴۳ هم مغانلو در مصافی تک به تک با ناصری قرار گرفت اما ضربه او به بیرون رفت تا این بازیکن در به ثمر رساندن گل دوم برای سپاهان ناکام بماند.

فلاح به بازیکنان سپاهان درس گلزنی داد

در دقیقه ۵+ ۴۵ باز هم پیکانی‌ها از سمت چپ حمله‌ای را به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند و باز هم محمدحسین فلاح در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که با اشتباه نیازمند، گل دوم برای پیکان به ثمر رسید.

 

اشتباهات نیازمند او را نیمکت نشین کرد

پس از اینکه پیام نیازمند در نیمه اول نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، «ژوزه مورایس» در ابتدای نیمه دوم نیما میرزازاد را جاشین او کرد تا نخستین تعویض سپاهان در این بازی در خط دروازه باشد.

۱۰ نفره شدن سپاهان با اخراج دابو

در دقیقه ۴۹ و در حالی که رو اشتباه «برایان دابو»، حامد پاکدل در آستانه تک به تک شدن با دروازه بان سپاهان را داشت، دابو با خطا این بازیکن را نقش بر زمین کرد و داور با کارت قرمز او را مستقیماً اخراج کرد.

گلزنی اسدی روی پاس رضائیان

پس از اخراج دابو و ۱۰ نفره شدن سپاهان، بازیکنان این تیم حالت هجومی خود را حفظ کردند و در دقیقه ۵۵ و روی ارسال رامین رضائیان از سمت راست، رضا اسدی با ضربه سر و روی دفع ناقص ناصری توانست گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۰، برای پیکان کرنر شکل گرفت و در حالی که توپ از مدافعان و دروازه بان سپاهان رد شده بود به علی قربانی رسید اما این بازیکن نتوانست دروازه خالی را باز کند.

قربانی سومین گل را برای پیکان به ثمر رساند

در دقیقه ۷۲، ناصری با ارسالی بلند علی قربانی را صاحب توپ می‌کند و این بازیکن با ضربه سر، حامد پاکدل را در موقعیت تک به تک با میرزازاد قرار داد اما ضربه این بازیکن را دروازه بان سپاهان مهار کرد و در ریباند و روی غفلت بازیکنان سپاهان علی قربانی با یک ضربه توانست گل سوم را برای پیکان به ثمر برساند.

پس از دریافت گل سوم توسط سپاهان، هواداران این تیم شعارهایی را علیه بازیکنان این تیم دادند.

در دقایق پایانی و پس از ورود هادی محمدی به زمین این بازیکن فرصت به ثمر رساندن گل سوم و تساوی را برای سپاهان داشت اما ضربه سر او را محمد ناصری به خوبی راهی کرنر کرد.

با این پیروزی پیکان ۱۷ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و تیم سپاهان هم با ۳۱ امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کرد. همچنین این نخستین پیروزی تیم پیکان تحت هدایت رضا عنایتی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqaoq

آخرین اخبار