تاریخ انتشار: 1402/06/10 15:05
کد خبر: 272

اتفاق تلخ برای آزمون با غیبت مقابل میلان

ستاره ایرانی رم به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند مقابل آ ث میلان به میدان برود.

سردار آزمون که هفته گذشته وارد پایتخت ایتالیا شد و قراردادش با باشگاه رم را امضاء کرد، امیدوار بود با رفع کامل آسیب دیدگی بتواند نخستین بازی فصل خود در سری آ را در دیدار حساس امشب مقابل آ ث میلان انجام بدهد ولی ظاهرا مصدومیت اجازه نمی‌دهد او در این مسابقه حاضر باشد.

ستاره ایرانی رم که در دو جلسه تمرینی اخیرشان حضور یافته و با انگیزه زیادی زیر نظر ژوزه مورینیو کار کرده، بنابر ادعای «دیتا میلان» هنوز بهبودی کامل را به دست نیاورده و در شرایط بازی قرار ندارد و به همین دلیل در مسابقه با روسونری غایب خواهد بود.

تیم فوتبال رم از ساعت ۲۲:۱۵ امشب (به وقت ایران) در چارچوب دیدارهای هفته سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو میزبان آ ث میلان است که سردار آزمون بنابر ادعای رسانه‌های تیم حریف در این مسابقه حضور ندارد و غایب شاخص گرگ‌ها در کنار تامی آبراهام، رناتو سانچز و ماراش کومبالا است.

با این شرایط باید منتظر ماند تا سردار آزمون نخستین بازی خود پس از حضور قرضی در باشگاه رم را پس از فیفا دی و جمعه شب دو هفته دیگر مقابل امپولی انجام بدهد و زیر نظر مورینیو به میدان برود.

گفتنی است، نام سردار آزمون در فهرست جدید تیم ملی ایران که امروز منتشر شده نیز حضور ندارد و بنابر نوشته سایت فدراسیون فوتبال، مصدومیت مانع از این اتفاق شده است.

1918748

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/e45wo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه غیبت مدافع تیم ملی ایران