تاریخ انتشار: 1402/09/12 20:20
کد خبر: 1262680

عکس| ضربه بزرگ لوکاکو به آزمون/ سردار این بار بدشانسی آورد

ملی‌پوش ایرانی رم می‌توانست بهترین بازی فصل خود را در جریان برتری مقابل ساسولو به نمایش بگذارد.
عکس| ضربه بزرگ لوکاکو به آزمون/ سردار این بار بدشانسی آورد

سردار آزمون برخلاف هشت حضور تعویضی قبلی در سری آ ایتالیا، امشب زودتر از همیشه وارد زمین شد و پس از اینکه گرگ‌ها نیمه اول دیدار مقابل ساسولو را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشتند،  با نظر ژوزه مورینیو از شروع نیمه دوم به زمین رفت که حضورش دوباره با برد آ. اس. رم همراه بود.

ستاره ایرانی رم که همواره با حضورش نمایش موثری در ترکیب این تیم ارائه داده و یک گل هم برای برتری تیمش در هفته یازدهم سری آ ایتالیا مقابل لچه به ثمر رسانده و در دیدار اخیرشان در این رقابت‌ها نیز برابر اودینزه درخشان کار کرده و روی گل تیمش تاثیر گذاشته بود، امشب هم می‌توانست ستاره اول تیم مورینیو در جدال با ساسولو باشد که این اتفاق نیفتاد.

سردار آزمون در دقیقه ۵۴ پاس رو به جلوی پائولو دیبالا را دریافت کرد و در حالی که فقط یک مدافع ساسولو را مقابل خود می‌دید و شانس عبور از او و تک به تک شدن را داشت، با فداکاری و یک تصمیم عالی تصمیم گرفت با پاس در عرض، روملو لوکاکو را در موقعیت گلزنی عالی قرار بدهد که این ستاره بلژیکی از پاس موقعیت‌سازی مهاجم ایرانی استفاده نکرد.

آزمون که در هشت بازی تعویضی قبلی برای رم یک گل به ثمر رسانده بود، این شانس را داشت تا نخستین پاس گل خود در سری آ ایتالیا را برابر ساسولو ثبت کند، اما فرصت‌سوزی عجیب لوکاکو و شوت زمینی این مهاجم در دستان گلر حریف قرار گرفت و موقعیت عالی گرگ‌ها برای زدن گل تساوی از دست رفت.

سردار که همیشه با انگیزه و پر تلاش در ترکیب رم ظاهر شده، سه دقیقه پس از خلق موقعیت طلایی برای لوکاکو و هدر رفتن آن، این شانس را داشت تا خودش گلزنی کند، اما پس از اینکه پاس بلند از میانه زمین را دریافت کرد، با یک کنترل عالی و شوت روی پای زمینی نزدیک بود دومین گل فصل خود در سری آ را به ثمر رساند که ضربه او با اختلاف کم از تیرک عمودی سمت چپ راهی اوت شد.

تلاش قابل توجه سردار آزمون با ایفای نقش روی این دو موقعیت در کنار ثبت دقت پاس ۹۳ درصدی در ۱۴ پاس او به همراه ۲۱ لمس توپ، در شبی که آ. اس. رم در نیمه دوم با حضور موثر این ستاره ایرانی موفق شد کامبک بزند و دو گل به ثمر رساند، جالب توجه بود که البته اگر پاس بیشتری از سوی هم‌تیمی‌هایش دریافت می‌کرد، شاید گل دوم خود در این فصل را هم می‌زد.

سردار آزمون پس از پایان مسابقه در آغوش هم‌تیمی‌هایش به شادی پرداخت و پس از آن پیراهن خود را به یکی از هواداران رم داد و با پوشیدن کاپشن بلندش به سمت رختکن ورزشگاه ماپی رفت.

در همین ارتباط بخوانید: کامبک شیرین رم با حضور سردار آزمون/ تیم مورینیو به جمع مدعیان نزدیک شد

عکس| ضربه بزرگ لوکاکو به آزمون/ سردار این بار بدشانسی آورد

عکس| ضربه بزرگ لوکاکو به آزمون/ سردار این بار بدشانسی آورد

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzpm9

آخرین اخبار