تاریخ انتشار: 1402/09/02 20:39
کد خبر: 1261810

خبر خوش برای مربیان معترض در لیگ برتر؛ از این بهتر نمی‌شود!

با اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مجوز استفاده از کمک داور ویدئویی در بازی های لیگ برتر صادر شده است.
خبر خوش برای مربیان معترض در لیگ برتر؛ از این بهتر نمی‌شود!

هر هفته چند مربی لیگ برتر در کنفرانس خبری بعد از بازی علیه داورانی که اشتباه می کنند مصاحبه می کنند و این مصاحبه موجب محرومیت و جریمه ی نقدی می شود! در حالی که در بسیاری از موارد حق با مربیان است. نمونه اش در بازی پرسپولیس – ذوب آهن در استادیوم آزادی گل پرسپولیس توسط گولیسانی آفساید بود. یا کاملا محرز بود که گل اول تراکتور در برابر نساجی آفساید بود. یا توپ بازیکن گل گهر در بازی با پرسپولیس از خط دروازه رد شده بود.

اشتباهات داوری در خیلی از بازی های مهم دیگر هم رخ داده است. مثلا در بازی سپاهان – استقلال گل تیم سپاهان در حالی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که داور پیش از اعلام پنالتی به سود تیم سپاهان به دلیل برخورد توپ به دست ایمان سلیمی می بایست خطای میلاد زکی پور به سوی امیر ارسلان مطهری را اعلام می کرد.  

از این دست اشتباهات سهوی در فوتبال اجتناب ناپذیر است و مادامی که استادیوم های لیگ برتر به کمک داور ویدئویی مجهز نشود این اشتاباهات وجود خواهد داشت. با اعلام مهدی تاج مجوز استفاده از کمک داور ویدئویی در بازی های لیگ برتر صادر شده است. تنها نیاز است که استادیوم های لیگ برتر مجهز به سیستم کمک داور ویدئویی شود. دلیل صدور مجوز برای استفاده از کمک داور ویدئویی در بازی های لیگ برتر آموزش داوران ایرانی است. در ادامه می بایست فدراسیون فوتبال استادیوم های لیگ برتر را مجهز به سیستم کمک داور ویدئویی کند. در حال حاضر تنها استادیوم آزادی به این تکونولوژی مجهز است و وسایل کمک داور ویدئویی از استادیوم نقش جهان برداشته شده است!  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9pvl

آخرین اخبار