تاریخ انتشار: 1402/07/30 21:15
کد خبر: 714883

یوونتوس، میلان ۱۰ نفره را در سن‌سیرو تسلیم کرد

بانوی پیر مهمترین نبرد هفته نهم سری A را با کسب سه امتیاز از خانه صدرنشین هفته گذشته مسابقات پشت سر گذاشت.
یوونتوس، میلان ۱۰ نفره را در سن‌سیرو تسلیم کرد

هر دو تیم با تعداد زیادی غایب برابر همدیگر صف‌آرایی کردند. میلان امیدوار بود بتواند با شکست یوونتوس در سن‌سیرو دوباره به صدر جدول برود و آلگری هم به دنبال نزدیک‌تر شدن به صدر و کمتر کردن فاصله با اینتر بود.

در آخرین بازی شب دوم از هفته نهم سری A ایتالیا، یکشنبه شب از ساعت 22:15 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال میلان و یوونتوس در ورزشگاه سن‌سیرو برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با برتری یک بر صفر یوونتوس به پایان رسید.

در نیمه نخست این بازی میلان آمار نسبتاً بهتری نسبت به میهمان خود داشت هرچند در دقایق پایانی با یک حادثه جریان بازی به سود بانوی پیر تغییر کرد. یک پاس عمقی زیبا از تیموتی وه‌آ، مویزه کین مهاجم یووه را در موقعیتی ایده‌آل برای گلزنی قرار داد و به این ترتیب آخرین مدافع حریف، مالک تیاو چاره‌ای ندید جز اینکه مهاجم ایتالیایی حریف را نقش بر زمین کند و تاوان آن را هم با دریافت کارت قرمز مستقیم داد.

10 نفره شدن میلان جریان بازی را به سود بیانکونری تغییر داد و این تیم در نیمه دوم از برتری عددی‌اش برای افزایش فشار روی حریف استفاده کرد تا اینکه در یکی از پیشروی‌هایش در دقیقه 63، هافبک میانی این تیم، مانوئل لوکاتلی از بیرون محوطه جریمه دروازه میلانی‌ها را هدف گرفت. شوت سنگین او با تأثیرگذاری بدموقع راده کرونیچ تغییر مسیر داد و میرانته دروازه‌بان حریف را دچار اشتباه کرد تا از گرفتن توپ باز بماند و به این ترتیب قفل دروازه‌ها شکست.

یوونتوس در ادامه موقعیت‌های خوب دیگری هم برای زدن گل‌های بعدی داشت، اما واکنش‌های خوب دروازه‌بان حریف مانع از این اتفاق شد. در نهایت اما میلان نتوانست گل خورده را جبران کند و در دومین تقابل خود با یکی از مدعیان سری A (پس از باخت سنگینش در دربی میلان) مغلوب شد.

این نتیجه یوونتوس را به ششمین پیروزی فصلش رساند تا این تیم با 20 امتیاز به رده سوم جدول برگردد، البته این بار با فاصله‌ای کمتر تا صدر. در جدول پس از اینتر 22 امتیازی که صدرنشین است، میلان با 21 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس 20 امتیازی سوم است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/koq9oa

آخرین اخبار