تاریخ انتشار: 1402/12/17 20:34
کد خبر: 1268659

در پی کسب سه امتیاز با نیم‌نگاهی به دربی/پرسپولیس_فولاد جنگ تازه وارد‌ها

پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است.
در پی کسب سه امتیاز با نیم‌نگاهی به دربی/پرسپولیس_فولاد جنگ تازه وارد‌ها

پوریا منصوری؛ در نوزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا تیم‌ پرسپولیس میزبان فولاد خوزستان خواهد بود و دوتیم که با تغییر سرمربی مواجه بودند در این دیدار با جدیت تمام بدنبال پیروزی خواهند بود

اطلاعات دیدار:

پرسپولیس و فولاد در چهارچوب هفته نوزدهم عصر فردا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت سیدرضا مهدوی، عباس پورحیدری، رضا حیدری و حسین زیاری مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم‌ها:

پرسپولیس پس از دو برد پیاپی در لیگ و یک پیروزی در جام حذفی حالا باید در مقابل فولاد قرار بگیرد و کسب سه امتیاز این دیدار خانگی برای شاگردان اوسمار ویرا بسیار حائز اهمیت است.

پرسپولیس با کسب این سه امتیاز می‌تواند علاوه بر ادامه روند برد‌هایش با روحیه بسیار بالا به استقبال دربی هفته بیستم برود و از طرفی در صورت لغزش احتمالی استقلال اختلاف سه امتیازی با آبی پوشان راکم کند.

در سوی دیگر قرمز‌های اهواز پس از فصل پرفرازونشیبی که پشت سر گذاشته‌اند حالا امید‌هایشان را به احمد آل‌نعمه گره زده تا شاید با هدایت این بازیکن سال‌های نچندان دور فوتبال کشور بتوانند طعم رسیدن به نیمه بالای جدول را در لیگ بیست‌وسوم بچشند.

آل‌نعمه با فولاد در سه بازی گذشته ۴ امتیاز بدست آورده است و حالا در یک دیدار سخت و البته حساس باید عیار خود و تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی مورد سنجش قرار دهد.

تقابل‌ها:

در ۱۹ دیدار قبلی ۱۱ برد سهم پرسپولیس بوده و ۵ برد برای اهوازی‌ها به ثبت رسیده و ۳ تساوی هم حاصل کار دو تیم بوده است.

در آخرین دیدار هم که به دور رفت همین فصل مربوط می‌شود پرسپولیس با حساب دو بر صفر از سد رقیب خوزستانی‌اش عبور کرد.

نکات ویژه:

*گئورگی گولسیانی مدافع میانی پرسپولیس بع علت مصدومیت مهمترین غایب سرخپوشان تهرانی است و در آن سو هم سینا مریدی هافبک و سینا شاه‌عباسی مدافع فولادی‌ها هم غایبین دیدار فردا هستند.

*اوسمار ویرا فرادا برای نخستین بار در لیگ برتر سرخوشان را در برابر هوادارنش هدایت خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqal5a

آخرین اخبار