تاریخ انتشار: 1402/09/28 17:27
کد خبر: 1264284

واکنش سرپرست نساجی به استعفای رحمتی

سرپرست تیم فوتبال نساجی به استعفای مهدی رحمتی واکنش نشان داد.
واکنش سرپرست نساجی به استعفای رحمتی

فرهاد کوچک‌زاده درمورد استعفای مهدی رحمتی از سرمربیگری نساجی مازندران پس از شکست 4 بر صفر مقابل استقلال، اظهار داشت: هنوز رحمتی چیزی را به ما اعلام نکرده است.

وی درواکنش به این موضوع که رسانه رسمی خود باشگاه نساجی این خبر را منتشر کرده است، توضیح داد: اگر رسانه باشگاه اعلام کرده که درست است! به هر حال تصمیم شخصی خودش بود. شرایط به شکلی پیش رفت که این اتفاق افتاد. 

سرپرست نساجی درمورد زمان انتخاب جانشین رحمتی، گفت: مدیران و مالک باشگاه باید تصمیم بگیرند. هوز حدادیان و مدیران نساجی نظر خود را اعلام نکرده‌اند. 

کوچک‌زاده در خصوص اینکه برخلاف تصور نتایج نساجی پس از لیگ قهرمانان آسیا هم خوب نبود، عنوان کرد: دیگر این اتفاق افتاد. 

وی درمورد دلیل ناکامی نساجی با وجود جذب بازیکنان خوب، تصریح کرد: همه مسائل دست به دست هم داد تا نتوانیم نتایج خوبی بگیریم. اجازه بدهید ببینیم مدیران و مالک باشگاه چه تصمیمی می‌گیرند. همه تلاش خود را کردند. فکر می‌کنم تیم با هم هماهنگ نشد. 

سرپرست نساجی درمورد شانس بقای این تیم در لیگ برتر، گفت: قطعا این تیم در لیگ برتر می‌ماند.

کوچک‌زاده درمورد تاثیر تمرین نکردن نساجی در قائمشهر روی نتایج این تیم، توضیح داد: صد در صد این اتفاق به ضرر تیم است. پروازهای مختلف به تیم آسیب می‌زند. مسئولان باشگاه دوست دارند اگر زمین خوب برای تمرین کردن در مازندران باشد، حتما این کار را انجام بدهیم زیرا به سود ما است.

وی درخصوص اینکه تیمی مثل ملوان با وجود شرایط آب و هوایی مشابه انزلی و قائمشهر تمرینات را برخلاف نساجی در شهر خودش برگزار می‌کند، گفت: ملوان زمین تمرین اختصاصی دارد. در قائمشهر زمین تمرین اختصاصی نداریم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybpq6

آخرین اخبار