تاریخ انتشار: 1402/08/28 10:25
کد خبر: 1261485

ممانعت همسر دخیا از پیوستنش به النصر

سان گزارش داده است که داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی در تابستان گذشته پیشنهاد حضور در باشگاه النصر و دریافت دستمزدی نجومی رد کرده است.
ممانعت همسر دخیا از پیوستنش به النصر

تیم کریستیانو رونالدو به دخیا پیشنهاد دستمزد هفتگی 500 هزاز یورو را داده بود که از دستمزدش در اولدترافورد نیز بالاتر بود. این نشریه انگلیسی گزارش داده است که دلیل رد این پیشنهاد توسط دخیا این بوده است که همسر این دروازه بان یعنی ادورنه تمایلی به نقل مکان به عربستان را نداشته است.

دخیا همچنان بدون تیم است و در حال بررسی پیشنهادهایش است تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیمی جدید ملحق شود. یکی از محتمل ترین مقصاد برای او، باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا است. این بار به نظر می رسد که ادورنه مشکلی با نقل مکان به امریکا ندارد و از این گزینه استقبال می کند. در حقیقت همسر دخیا می خواهد که به فعالیت خود در عرصه خوانندگی ادامه بدهد و به همین خاطر نمی خواهد که فعالیت هایش محدود شوند و به همین دلیل حاضر به سفر به عربستان نشده است. 

شایعاتی در مورد بازگشت دخیا به یونایتد نیز مطرح شده بود که بعید است که این اتفاق رخ بدهد و حضور در لیگ آمریکا در حال حاضر محتمل ترین مقصد برای این دروازه بان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmdx8w

آخرین اخبار