تاریخ انتشار: 1402/02/24 00:24
کد خبر: 6257

جایزه دستکش طلایی لیگ برتر به دخیا رسید

داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، جایزه دستکش طلایی فصل 2022-2023 لیگ برتر را دریافت کرد.
جایزه دستکش طلایی لیگ برتر به دخیا رسید

داوید دخیا، شانزدهمین کلین‌شیت فصل خود را در جریان پیروزی 2-0 یونایتد مقابل وولورهمپتون به ثبت رساند و با انجام این کار، برای دومین بار موفق به کسب جایزه دستکش طلایی لیگ برتر انگلیس شد.

دروازه‌بان 32 ساله که فصل پرتلاطمی را در یونایتد سپری کرده در آستانه پایان فصل، آینده مشخصی برای ادامه همکاری با این تیم ندارد.

با این حال، علی‌رغم اینکه دوران حضورش در اولدترافورد ممکن است به پایان برسد، این بازیکن اسپانیایی اجازه نداده که عملکرد او طی فصل با افت همراه شود.

ثبت 16 کلین‌شین برای شیاطین سرخ در فصل جاری باعث می‌شود که او در صدر فهرست کلین‌شیت لیگ برتر باشد، اگرچه او هنوز برنده قطعی نیست.

هنوز 3 دروازه‌بان هستند که می‌توانند به آمار دخیا برسند، به این معنی که او باید جایزه را با این 3 بازیکن تقسیم کند اما احتمال این اتفاق بسیار کم است.

آرون رمزدیل، نیک پوپ و آلیسون بکر همگی 13 کلین‌شیت دارند و سه بازی هم تا پایان فصل باقی مانده است. اگر دخیا در سه بازی آخرش گل بخورد و یکی از آن سه دروازه‌بان در بازی‌های باقی‌مانده کلین‌شیت کنند، آن زمان با آمار دخیا برابری می‌کنند.

این دومین باری است که این دروازه‌بان اسپانیایی در طول دوران حرفه‌ای خود این جایزه را دریافت می‌کند. دخیا قبلاً در فصل 18-2017 موفق به کسب این جایزه شده بود.

دخیا مطمئناً به عنوان یک دروازه‌بان، اسطوره منچستریونایتد است. او تمام جام‌های مهم داخلی را به دست آورده و در تیم قهرمان ژوزه مورینیو در لیگ اروپا در سال 2017 روی نیمکت بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gg853

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت بیرانوند به صدر جدول کلین‌شیت