تاریخ انتشار: 1402/10/10 14:54
کد خبر: 1265262

تارتار: مربی و بازیکن پول می‌گیرند اما هوادار بدون چشمداشت تیمش را تشویق می‌کند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به تمجید از حمایت هواداران‌شان پرداخت.
تارتار: مربی و بازیکن پول می‌گیرند اما هوادار بدون چشمداشت تیمش را تشویق می‌کند

مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار دو تیم ملوان و آلومینیوم اراک، اظهار داشت: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که اجازه نمی‌دهند در هیچ شهری احساس تنهایی کنیم. دست تک تک آن‌ها را به گرمی می‌فشارم. ولی نعمت ما هستند. هوادار سرمایه اصلی یک باشگاه است. من مربی یا بازیکن دستمزد می‌گیریم کار می‌کنیم ولی هوادار در گرما و سرما می‌آید، بدون هیچ چشمداشتی تیمش را تشویق می‌کند.

وی افزود: از آن‌ها ممنون هستم. ای کاش می‌توانستیم برنده باشیم ولی به حریف سرسختی برخورد کردیم. باید به مجتبی حسینی و همکارانش تبریک بگویم. تیم خوب و منسجمی دارند. هر 2 تیم خوب بودند و موقعیت‌های خوبی را خلق کردند. یک بازی نزدیک و نتیجه عادلانه بود. به بچه‌های خودمان تبریک می‌گویم. با تمام وجود بازی کردند.باید به تعطیلات نیم فصل برویم و تیم را تقویت کنیم. ان‌شاالله بتوانیم با توقیوت تیم همین روند را حفظ کنیم.

سرمربی ملوان درمورد داوری این دیدار، عنوان کرد: 3-2 صحنه باید کارشناسی شود. کوپال ناظمی از داوران بسیار سالم و با کیفیت ما است. به تیمداوری خسته نباشید می‌گویم. کمک‌ها هم خوب قضاوت کردند ولی صحنه‌ای که اواخر بازی گل شد، 2 بحث دارم. صحنه‌ای که ناظمی خطا گرفت اصلا خطا نبود. صحنه گل را باید کارشناسان بررسی کنند. من نمی‌دانم خطایی شده یا نه، بحث دوم این است که وقتی ارسال شد، در ارسال داور سوت زد. یعنی بازیکن ما بازی را رها کرد که آن مهاجم توانست ضربه را بزند. این‌ها باید کارشناسی شوند ببینیم تیمی متضرر شده یا نه ولی ناظمی در مجموع قضاوت خوبی داشت. یک پنالتی هم علیه ما گرفت که آن هم باید کارشناسی شود. برایش آرزوی موفقیت دارم. 

تارتار با اشاره به لزوم تقویت ملوان، گفت: در بعضی پست‌ها واقعا از نظر کمیت مشکل داریم. واقعا یار تعویضی نداریم. باید تیم را تقویت کنیم. انتظارات از ما بالا رفته و این برای بازیکنان ما سنگین است. شما باید ببینید چه داده‌اید و از یک تیم چه می‌خواهید.  از نظر بودجه تیم یازدهم دوازدهم جدول هستیم.

وی افزود: از نظر زیرساخت وضعیت ما افتضاح است. یک زمین تمرین نداریم که کارهای تاکتیکی را به خصوص در این فصل انجام دهیم. به هوادار حق می‌دهم ولی انصافا انتظار را از ما بالا نبرند و روی بازیکنان فشار نگذارند. بچه‌های ما خوب بازی می‌کنند. هرچقدر استرس به آن‌ها وارد شود در کیفیت ما تاثیرگذار است. قول می‌دهیم تا روزی که هستیم با تمام وجودمان برای سربلندی ملوان تلاش می‌کنیم. ان شاالله نیم فصل دوم تقویت شویم و شرایطمان بهتر شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npe8yx

آخرین اخبار