تاریخ انتشار: 1402/10/18 14:32
کد خبر: 1265686

انتخاب داور دربی مادرید جنجال‌ساز شد

انتخاب فدراسیون فوتبال اسپانیا برای قضاوت بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکومادرید در سوپرجام اسپانیا با جنجال‌هایی همراه شده است.
انتخاب داور دربی مادرید جنجال‌ساز شد

کمیته داوران فوتبال اسپانیا، امروز (دوشنبه) فهرست داوران بازی‌های سوپرجام فوتبال این کشور را اعلام کرد که در این میان انتخاب آلبربولا روخاس برای قضاوت دربی مادرید میان رئال و اتلتیکومادرید با جنجال‌هایی همراه بوده است.

روخاس در حالی برای قضاوت نبرد دو تیم پایتخت اسپانیا انتخاب شده است که نبرد قبلی دو تیم در لالیگا در ماه سپتامبر را هم قضاوت کرد و البته در آن بازی سوت‌هایی پرحرف و‌ حدیث زد. در آن بازی که با برتری 3 بر یک اتلتیکومادرید در خانه همراه بود، روخاس به ابطال اشتباه گل کاماوینگا برای رئال مادرید و اخراج نکردن یک بازیکن از اتلتیکومادرید متهم شد.

در مورد اول، اعلام یک آفساید بسیار مشکوک برای موقعیتی که آنتونیو رودیگر در آن قرار داشت، منجر به ابطال گل رئالی‌ها شد. مورد دوم هم تکل خشن خیمنس روی رودریگو تنها با کارت زرد جریمه شد در حالی که به عقیده برخی از کارشناسان داوری، خطای صورت گرفته کارت قرمز داشت.

تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو روز چهارشنبه 20 دی از ساعت 22:30 اولین بازی مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را در عربستان برگزار می‌کنند و برنده نبرد آنها به مصاف تیم پیروز بازی دوم میان بارسلونا و اوساسونا خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npenav

آخرین اخبار