تاریخ انتشار: 1402/08/05 14:54
کد خبر: 1259886

بمب ژاوی فردا منفجر می‌شود

اسپورت امروز نوشت که ژاوی قصد دارد روبرت لواندوفسکی را در ترکیب ثابت برابر رئال قرار دهد هرچند باید تا فردا در مورد وضعیت بدنی ستاره لهستانی صبر کند.
بمب ژاوی فردا منفجر می‌شود

ژاوی ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته بود که همه بازیکنان مصدوم می خواهند در ال‌کلاسیکو بازی کنند و شاید در ترکیب اصلی سورپرایزهایی شاهد باشیم. 

طبق ادعای اسپورت، روبرت لواندوفسکی قصد دارد در بازی مقابل رئال مادرید کار را از ابتدا شروع کند، به خصوص اگر فرمش در روز بازی خوب و مطلوب باشد. لوا این موضوع را با مربی نیز در میان گذاشته شده است. همه چیز به بازیکن و حس او بستگی دارد، اما اگر ستاره لهستانی در فهرست قرار گیرد، قطعا در یازده تای اصلی نیز خواهد بود.

لواندوفسکی تلاش زیادی کرده تا دوره مصدومیت مچ پای چپ خود را کوتاه کند. چندی پیش او در مصاحبه با یک رسانه لهستانی هم گفت که خوشبین است به بازی برابر رئال برسد. 

او می خواهد بازی کند و ژاوی می داند که لوا فوتبالیست بسیار مهمی برای تیم است. این یک ضربه روحی برای رقیب و کمکی برای هم تیمی هایش خواهد بود زیرا بارسا می تواند یک مهاجم درجه یک در نوک حمله داشته باشد.
البته هم ژاوی و هم بازیکن بسیار محتاط هستند. اگر فردا لوا حس خوبی نداشته باشد، ژاوی هرگز روی او ریسک نخواهد کرد. او الان در ترکیب ثابت است ولی باید تا فردا هم صبر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npeplx

آخرین اخبار