تاریخ انتشار: 1402/09/19 08:38
کد خبر: 1263386

طارمی باید به سرعت تیم جدیدش را مشخص کند | ما قرارداد ۳/۵ ساله می خواهیم

مدیر برنامه‌های طارمی به صراحت اعلام کرده که موکلش به دنبال یک قرارداد سه سال و نیمه است و باید دید بازیکن ایرانی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.
طارمی باید به سرعت تیم جدیدش را مشخص کند | ما قرارداد ۳/۵ ساله می خواهیم

مرکز آماری فوتبال جهان فهرستی از ۱۰ بازیکن برتر جهان را منتشر کرده است که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد. در رده اول کیلیان ام‌باپه، مهاجم فرانسوی قرارداد دارد که سال‌ها رئال مادرید آرزوی بستن قرارداد با او را داشته است. لوکا مودریچ کهنه کار نیز در رتبه آخر قرار دارد که مسن‌ترین بازیکن این لیست است. مدت‌هاست که رسانه‌ها درباره انتقال احتمالی کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید بحث می‌کنند. به گفته مسئولان پاری سن ژرمن، ام‌باپه تابستان امسال با مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو راهی رئال مادرید خواهد شد. این در حالی است که نشریه‌های اسپانیایی گزارش دادند که رئال مادرید حاضر نیست چنین مبلغی را خرج کند.

ام‌باپه با توجه به نزدیک شدن به پایان قراردادش، می‌تواند با رئال مادرید مذاکره مستقیم داشته باشد. ام‌باپه از زمانی که کریستیانو رونالدو رئال مادرید را ترک کرد، جدی‌ترین گزینه برای تقویت خط حمله رئال بوده است. از آن زمان هواداران این تیم مشتاقانه منتظر حضور این بازیکن بوده‌اند اما پاری‌سن‌ژرمن با چنگ و دندان این ستاره خود را حفظ کرد.

مودریچ نیز که از سال ۲۰۱۲ در رئال حضور دارد، پیشنهادهایی از عربستان و MLS را روی میز خود دارد اما شکی نیست که اگر بازیکن آزاد شود تیم‌های زیادی در اروپا برای جذب او تلاش خواهند کرد. ماریو هرموسو بازیکن اتلتیکو مادرید بالاتر از آدرین ربیو هافبک یوونتوس در رتبه دوم قرار دارد.

در رده چهارم این فهرست نام مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دیده می‌شود.

از سال ۱۹۹۵، موسسه سوئیسی CIES Football Observatory (مرکز بین المللی مطالعات ورزشی) تحقیقاتی را در مورد فوتبال بر اساس تجزیه و تحلیل یکسری داده‌های آماری منتشر می‌کند.

* ۱۰ بازیکنی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد محسوب خواهند شد:

۱. کیلیان ام‌باپه (پاری سن ژرمن، مهاجم)

۲. ماریو هرموسو (اتلتیکو، مدافع)

۳. آدرین رابیو (یوونتوس، هافبک)

۴. مهدی طارمی (پورتو، مهاجم)

۵. فابیان شار (نیوکاسل، مدافع)

۶. کوکه (اتلتیکو، هافبک)

۷. تونی کروس (رئال، هافبک)

۸. هنریک مخیتاریان (اینتر، هافبک)

۹. اولیویه ژیرو (میلان، مهاجم)

۱۰. لوکا مودریچ (رئال، هافبک)

سرنوشت طارمی چه می‌شود؟

از زمانی که تابستان ۲۰۲۰ از ریو آوه به پورتو نقل مکان کرد، خودش را به خوبی نشان داده است. با این حال، قرارداد ۴ ساله‌ای که او در آن زمان امضا کرد، تابستان امسال به پایان می‌رسد و پورتو او را در زمستان می‌تواند بفروشد.

طارمی پس از به ثمر رساندن ۲۲ گل و تبدیل شدن به برترین گلزن لیگ برتر پرتغال در سال گذشته، در این فصل همچنان با ۳ گل و یک پاس گل کارش را پیش برده است. خرید این بازیکن ۳۱ ساله در پنجره زمستانی تنها ۱۰ میلیون یورو (۸.۷ میلیون پوند) هزینه خواهد داشت.

مدیر برنامه‌های طارمی به صراحت اعلام کرده که موکلش به دنبال یک قرارداد سه سال و نیمه است و باید دید بازیکن ایرانی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npewwr

آخرین اخبار