تاریخ انتشار: 1402/12/04 09:26
کد خبر: 1267939

واکنش آلونسو در برابر شایعات؛ فعلا به آینده فکر نمیکنم

سرمربی لورکوزن با خونسردی به شایعات واکنش نشان می دهد.
واکنش آلونسو در برابر شایعات؛ فعلا به آینده فکر نمیکنم

از روز چهارشنبه مشخص شده است که توماس توخل در پایان فصل بایرن را ترک خواهد کرد. این موضوع باعث شده است شایعات جدیدی در مورد ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن مطرح شود. او گزینه اول و جدی دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ است.

جای تعجب نیست که ژابی آلونسو در حال حاضر یکی از نامزدهای اصلی جانشینی توخل و کلوپ مطرح شود چون تیمش یعنی لورکوزن در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد و باید این هفته نیز به دیدار ماینتس برود.

سرمربی بایرلورکوزن در مورد گمانه‌زنی‌های جدید درباره آینده خود به اسکای گفت: شاید در مورد آینده من سوالی داشته باشید اما متاسفم، من چیز زیادی برای گفتن ندارم. 

وقتی از او پرسیده شد که آیا این بدان معناست که سال آینده هم در لورکوزن مربی خواهد بود، او گفت: فعلا بله. من در حال حاضر در لورکوزن هستم و دوست ندارم درباره آینده صحبت کنم. الان زمان مناسبی برای صحبت در مورد آن نیست. از شایعات ناراحت نمی‌شوم و کار خودم را می‌کنم. همه ما بسیار متمرکز هستیم و فقط روی دیدار با ماینتس تمرکز کرده‌ایم. 

بایرلورکوزن  می‌تواند با شکست دادن ماینتس برتری خود را در صدر جدول موقتا به ۱۱ امتیاز  افزایش دهد و آلونسو در مسیر کسب عنوان قهرمانی دوران مربیگری‌اش قرار خواهد گرفت.

لورکوزن پنج بار در رده دوم در بوندسلیگا قرار گرفته است که بیشتر از هر تیم دیگری بوده. آنها هیچگاه قهرمان بوندسلیگا نشده‌اند و امسال بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک هستند و در صورت این اتفاق بایرن مونیخ بعد از یازده سال پیاپی، قهرمانی در بوندسلیگا را از دست خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgexg

آخرین اخبار