تاریخ انتشار: 1402/09/25 12:42
کد خبر: 1263915

عملیات احیای مجدد بمب نقل و انتقالات سپاهان!

کاوه رضایی سرانجام برای سپاهان گلزنی کرد. در واقع می توان گفت او در آستانه احیا شدن قرار گرفته است.سرانجام برای سپاهان گلزنی کرد. در واقع می توان گفت او در آستانه احیا شدن قرار گرفته است.
عملیات احیای مجدد بمب نقل و انتقالات سپاهان!

سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات چند مهاجم مطرح را به خدمت گرفت که یکی از آن‌ها کاوه رضایی بود. رضایی پس از چند فصل ناموفق و خانه‌نشینی در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم، امیدوار با حضور در سپاهان و بازی زیر نظر ژوزه مورایس بار دیگر به اوج برگردد. او پس از شروع سخت در ابتدای فصل و نیمکت‌نشینی‌های متوالی، حالا چند هفته‌ای است که شرایط بهتری پیدا کرده و در بازی آخر سپاهان مقابل فولاد هم موفق به گلزنی شده است.

آمار باورنکردنی ۲ گل در ۲ فصل!

کاوه رضایی در شرایطی این فصل راهی سپاهان شد که در ۲ فصل گذشته برای تیم‌های تراکتور و اودهورلی لوون تنها ۲ بار موفق به گلزنی شده بود که ۲ گل هم با لباس تیم تبریزی بود و یکی از آن‌ها هم وارد دروازه سپاهان شد. ستاره اسبق استقلال پس از عملکرد ناموفق در فصل آخر حضورش در بلژیک ابتدای فصل گذشته راهی استقلال شد و حتی در تمرینات این تیم هم حضور یافت ولی پر شدن لیست آبی‌ها باعث شد مجبور به حضور قرضی در تراکتور شود.

رضایی با توجه به دوری از تمرینات تراکتور هفته‌های ابتدایی را از دست داد ولی با حضور پاکو خمس شرایط بهتری پیدا کرد و به ترکیب اصلی رسید. با این حال او پس از عملکرد درخشان و گلزنی مقابل گل‌گهر سیرجان، تصمیم به فسخ قرارداد با تراکتور گرفت تا به استقلال برگردد. فسخ قرارداد رضایی و تراکتور از سوی فدراسیون فوتبال غیرقانونی اعلام شد و استقلال هم با توجه به پر بودن لیست اصلا تمایلی به بازگشت رضایی نشان نداد تا این مهاجم نیم‌فصل دوم را از خانه تماشا کند و وارد بدترین روزهای دوران حرفه‌ای خود شود.

اوج‌گیری در ترافیک خط حمله سپاهان

مهاجم سابق تیم ملی ابتدای فصل با پیشنهاد باشگاه سپاهان و ژوزه مورایس مواجه شد و تصمیم گرفت برای احیای فوتبال خود بار دیگر راهی اصفهان شود. او در زمان بازی برای ذوب‌آهن خاطرات خوشی از حضور در اصفهان داشت و از این تیم بود که نام خودش را به عنوان یک ستاره در فوتبال ایران مطرح کرد. رضایی با توجه به حضور مهاجمان پرتعداد در ترکیب سپاهان کار سختی برای بازی در این تیم داشت و در هفته‌های ابتدایی فرصت کمی پیدا کرد. در شرایطی که به نظر می‌رسد دوران ناموفق او در سپاهان خیلی زود به پایان می‌رسد اما در هفته‌های اخیر شرایط برای این مهاجم تغییر کرده است.

مورایس در بازی با الاتحاد و در شرایطی‌که سپاهان نیاز به گل داشت به رضایی اعتماد کرد و او هم گرچه موفق به گلزنی نشد ولی عملکرد خوبی داشت. عملکردی که باعث شد سرمربی پرتغالی در بازی با مس رفسنجان به رضایی اعتماد کند و او را برای نخستین‌بار در ترکیب اصلی قرار دهد. کاوه در آن مسابقه موفق به ارسال پاس گل شد و سپس در بازی با تیم سابقش، فولاد گلزنی کرد تا نشان دهد پس از مدت‌ها خاموشی دوباره به اوج برگشته است. رضایی در بازی فولاد پس از ۳۲۷ روز موفق به گلزنی شد و طلسم ناکامی‌های اخیر خود را شکست. او حالا امیدوار است در ادامه فصل هم فرصت بازی پیدا کند و دوباره تبدیل به همان ستاره استقلال و ذوب‌آهن تبدیل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgylq

آخرین اخبار