تاریخ انتشار: 1402/07/26 14:41
کد خبر: 714639

انتقاد روزنامه الوطن از سرمربی پرتغالی

شکست پرگل قطر مقابل تیم ملی فوتبال ایران صدای روزنامه مشهور این کشور را درآورد.
انتقاد روزنامه الوطن از سرمربی پرتغالی

پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی قطر، در روزنامه الوطن این کشور بازتاب داشت و پس از الرایة که نوشته بود تیم کی روش برای تیم شدن، کار زیادی در پیش دارد، الوطن نیز نوشته است که از قبل نیز مشخص بود که قطر برابر ایران حرفی برای گفتن ندارد.

در گزارش روزنامه الوطن قطر آمده است:

تیم ملی کشورمان [قطر] در فینال رقابت‌های دوستانه بین‌المللی اردن که عصر دیروز سه‌شنبه در ورزشگاه بین‌المللی امان برگزار شد، با نتیجه ۴ بر صفر مقابل تیم ملی فوتبال ایران شکست خورد.

العنابی با پیروزی برابر عراق در ضربات پنالتی، به فینال راه پیدا کرده بود. جایی که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و حالا این تیم بدون گل زده، مسابقات را به پایان رسانده که این موضوع باعث شد تا کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی قطر، در مقابل یک چالش بزرگ برای مقابله با بحران گلزنی و ضعف تهاجمی قرار بگیرد.

تیم ایران در بسیاری از دقایق مسابقه، بر بازی مسلط بود و از ابتدای این دیدار نیز مشخص بود که ایران به پیروزی دست پیدا می کند. کی‌روش در رویارویی با رقبا، به سبک دفاعی همیشگی خود متکی بود که نتیجه آن در نیمه اول تساوی بدون گل بود اما نتوانست در برابر سیل حملات ایرانی ها در نیمه دوم بایستد.

حملات ایران در نیمه اول به سرعت از راه رسید و آنها در همان ابتدا به دنبال یک گل برای پیش افتادن بودند. اما شوت زمینی مهدی طارمی از کنار تیرک سمت راست عبور کرد.

1894418

عنابی پوشان سعی کردند راه‌های نفوذ تیم ایران را ببندند و حملات را به سرعت از سمت چپ که فعال ترین جبهه بود، سازماندهی کنند اما المعز علی یک موقعیت خوب را از دست داد.

در نیمه دوم نیز تیم ایران به تلاش و فشار خود ادامه داد و پس از ارسال کرنر توسط رامین در دقیقه 69، با ضربه سر مدافع، محمد حسین کنعانی موفق به گلزنی شد.

پس از یک ارسال از سمت چپ، علیرضا جهانبخش در ادامه با شوتی از داخل محوطه جریمه در دقیقه 73 گل دوم را به ثمر رساند.

تیم ملی ایران به حملات خود ادامه داد و سردار آزمون در دقیقه 75 با یک ضربه از داخل محوطه با همان سناریوی گل دوم، گل سوم را به ثمر رساند و خط دفاع تیم ملی قطر در ادامه فرو پاشید و حسین کنعانی گل چهارم را به ثمر رساند و این دیدار با برتری 4 بر صفر تیم ملی ایران به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/ozqnnv

آخرین اخبار