تاریخ انتشار: 1402/10/05 07:45
کد خبر: 1264816

واکنش جالب عزت‌اللهی به پیشنهادهای پرتکرار استقلال و پرسپولیس

هافبک ملی‌پوش باشگاه وایله دریافت پیشنهاد رسمی از سرخابی‌های پایتخت را تکذیب کرد.
واکنش جالب عزت‌اللهی به پیشنهادهای پرتکرار استقلال و پرسپولیس

یکی از شایعاتی که مدام درباره عزت‌اللهی مطرح می‌شود، دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال است و از آنجایی که هافبک دفاعی در فوتبال امروز نقش بسیار مهمی به شمار می‌رود و بازیکن خوب در این پست کمیاب است، خیلی از فوتبالدوستان کشورمان دوست دارند سعید را در لیگ ایران ببینند و اعتقاد دارند حضور او باعث جذاب‌تر شدن بازی‌ها خواهد شد.

عزت‌اللهی که شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود، برای دقایقی پیرامون شایعات حضورش در سرخابی‌های پایتخت صحبت کرد و اعلام داشت تاکنون به صورت رسمی پیشنهادی از پرسپولیس و استقلال دریافت نکرده است. او در این باره گفت: «هواداران خیلی به من لطف دارند و من عشق و محبت آن‌ها را در فضای مجازی احساس می‌کنم و از این بابت سپاسگزارم، ولی در واقع پیشنهاد از سوی پرسپولیس و استقلال همیشه در حد حرف بوده و هر زمان تماسی در این زمینه با من گرفته شده، من تحت قرارداد با تیم خودم بوده‌ام و حرفه‌ای نبوده که بخواهم مذاکره‌ای را پیش ببرم. پیگیری‌ها در این خصوص باید از باشگاه به باشگاه صورت بگیرد و بازیکن در این مورد دخالت نمی‌کند.»

او در پاسخ به این سوال که در تابستان پیش رو بازیکن آزاد می‌شود و آیا احتمال حضور او در لیک ایران وجود دارد یا خیر، گفت: «باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjelo

آخرین اخبار