تاریخ انتشار: 1402/12/03 13:25
کد خبر: 1267888

اشرف حکیمی در اندیشه دنباله‌روی از امباپه

یک منبع خبری در اروپا مدعی شد که مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد مانند هم‌تیمی فرانسوی‌اش در پایان فصل به لالیگا برود.
اشرف حکیمی در اندیشه دنباله‌روی از امباپه

نشریه موندو دپورتیووی کاتالونیا در گزارشی نوشته است که اشرف حکیمی مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد پا در جای پای هم‌تیمی فرانسوی‌اش کیلیان امباپه بگذارد و همراه با او به رئال مادرید برود.

 ستاره سابق اینتر تا سال 2025 با پاریسی‌ها قرارداد دارد، اما ظاهراً او به اینکه با این تیم افتخاری اروپایی کسب کند، خصوصاً بعد از جدایی امباپه، چندان امیدوار نیست و به همین دلیل هم قصد دارد در پرافتخارترین تیم اروپا شانس خود را برای کسب چنین موفقیتی امتحان کند. البته او برای تابستان سال 2025 چنین برنامه‌ای دارد.

در همین حال از مادرید خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه رئال در بازار تابستانی نیم‌نگاهی هم به مدافعان جناح راست خواهد داشت اگرچه با رابطه نه‌چندان دوستانه موجود میان دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن به خاطر حواشی مربوط به انتقال امباپه به اسپانیا، بسیار بعید است که فلورنتینو پرس، رئیس مادریدی‌ها بخواهد با همتای قطری‌اش در PSG، ناصر الخلیفی وارد مذاکره شود.

با این حال اگر حکیمی خیال رفتن داشته باشد، پاریسی‌ها برای عدم تکرار داستانی مشابه امباپه که باید در پایان فصل با او به‌عنوان بازیکن آزاد خداحافظی کنند، می‌بایست به وی مجوز جدایی بدهند تا از فروشش درآمدی کسب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjg6o

آخرین اخبار