تاریخ انتشار: 1402/11/07 18:03
کد خبر: 1266564

مسعود عبدی: جدایی فراز کمالوند برخلاف میل باطنی ام بود/آقای خبیری مدیرعامل جدید ما است.

مدیرعامل خیبر گفت:موافق جدایی فراز کمالوند نبودم اما ایشلن تصمیمش را گرفته بود.
مسعود عبدی: جدایی فراز کمالوند برخلاف میل باطنی ام بود/آقای خبیری مدیرعامل جدید ما است.

به گزارش فرتاک ورزشی، دکتر عبدی ابتدا در خصوص جدایی فراز کمالوند از باشگاه خیبر اظهار داشت: آقای کمالوند به این نتیجه رسیدند که از باشگاه جدا شوند، برخلاف میل باطنی‌ام، این امر صورت گرفت چرا که اصلا موافق نبودم، ایشان با باشگاه صنعت نفت آبادان صحبت و مذاکره کرده بود و تمایل داشت که به عرصه مربیگری برگردد، در شرایطی قرار گرفتم که کاری جز موافقت با جدایی‌شان نمی‌توانستم انجام دهم، ایشان تصمیم‌اش را گرفته بود و می‌خواست از جمع ما جدا شود، او برادر من است و از تجربیاتش قطعا در ادامه مسیر استفاده می‌کنیم. در نتیجه این شد که با جدایی ایشان موافقت کردم و با آقای خبیری که از دوستان قدیمی‌ام است و همواره با ایشان در ارتباط هستیم و اتفاقا امروز نیز به صورت تلفنی با او صحبت کردم برای حضور در سمت و مسئولیت مدیریتی باشگاه صحبت کردم که به توافق رسیدیم به عنوان مدیرعامل باشگاه در خدمت‌شان باشیم.

جا دارد از آقای احسان ناصر به عنوان رئیس هیئت مدیره هم تشکر و قدردانی داشته باشم که چه در قبل و چه اکنون مسئولیت بخش عمده اجرایی باشگاه را برعهده داشته و دارد و زحمات زیادی در خرم‌آباد و باشگاه خیبر می‌کشد.

ایشان در ارتباط با انتخاب حسین خبیری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه بیان داشت: در شرایطی می‌توانم در ارتباط با تاثیرات این تغییر بر روی تیم می‌توانم صحبت کنم که تغییر به وجود آمده با نظر من ایجاد شده باشد منتهی آقای کمالوند خودش رفت و خیلی هم به بنده، باشگاه، هواداران و مردم لرستان احترام زیادی قائل است، اگر الان هم از من بپرسند می‌گویم مخالف جدایی ایشان بودم و هستم ولی او تصمیم‌‌اش را گرفته بود. وظیفه من هم این بود که در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین گزینه‌ای که به نظرم می رسد و با ما هماهنگ است را برای مدیرعاملی باشگاه انتخاب کنم که آقای خبیری را با توجه به تجارب ارزشمندی که در حوزه مدیریتی دارد را انتخاب کردیم.

حضور شخصی به نام آقای ناصر در اینجا به عنوان مرکز ثقلی که از قبل بوده و الان هم هست کمک می‌کند که انشاءالله این بار سنگین را از روی دوش مدیرعامل جدید باشگاه برداریم. از طرفی خود آقای مهاجری این تجربه را دارد که نگذارد این تغییر به تیم لطمه وارد کند تا بتوانیم به امید خدا به لیگ برتر صعود کنیم.

*هیچ بازیکنی حق جدایی ندارد، به بازیکنی رضایت نمی‌دهیم.

مالک خیبر در مورد فعالیت نقل و انتقالاتی تیمش در نیم فصل گفت: تاکنون دو بازیکن از تیم ما جدا شدند و دو بازیکن جدید جایگزین آنها شدند و به احتمال زیاد هم طی روزهای آینده یک بازیکن دیگر به جمع ما خواهد پیوست. تحت هیچ شرایطی  بازیکنی اجازه جدایی از تیم را ندارد، ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم و چون سرمربی روی همه بازیکنان فعلی حساب ویژه باز کرده بنابراین هیچ کس حق جدایی ندارد و به بازیکنی تا پایان فصل رضایت نامه نمی‌دهیم.

*خبیری مشکلی برای حضور در باشگاه خیبر ندارد.

او در واکنش به شایعه‌ای که گفته می‌شود خبیری برای اینکه در باشگاه مشغول به فعالیت شود باید استعفایش از عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش مورد موافقت قرار بگیرد؛ گفت: تا جایی که اطلاع دارم آقای خبیری ظاهرا عضو موظف در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نبودند البته اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، علاوه بر آن طبق قانون تجارت این اختیار و اجازه را دارند که همزمان عضو هیئت مدیره یک باشگاه و مدیرعامل باشگاه دیگری هم باشند، مسائلی که گفته می‌شود باید استعفای ایشان را وزارت ورزش بپذیرد به ما ارتباطی ندارد، اما ما مدیرعاملی او را در باشگاه خیبر تمام شده دانستیم. آن‌چه که اکنون برای من مهم است منافع باشگاه خیبر است، ایشان موضوع را حل می‌کند و با تمام وجود در خدمت باشگاه خیبر خواهد بود.

*تمام توان ما این است زیرساخت مناسب در خرم‌آباد فراهم شود.

دکتر عبدی در پایان در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه جدید خرم‌آباد و زمان تحویل آن به باشگاه خیبر، بیان کرد: قصدی ندارم در ارتباط با حمایت‌ مسئولان، وضعیت زمین ورزشگاه تختی و زمان تحویل ورزشگاه جدید صحبت کنم، منتهی مسیری را برای رفع مشکل زمین پیش گرفتیم اما می ترسیم امسال را هم به مانند سال‌های قبل از دست بدهیم و ورزشگاه جدید به ما تحویل داده نشود و اتفاق تلخ نیز تکرار شود، تمام توان و انگیزه باشگاه این است که زیر ساخت مناسب در خرم‌آباد فراهم شود، ما نیت‌مان را در این ارتباط به هر شکل ممکن نشان دادیم. بهترین شخصی که در جریان تمام امورات مربوط به این مسئله ست و می تواند توضیحات کاملی در این خصوص دهد آقای ناصر رئیس هیئت مدیره باشگاه است چرا که بد نیست مردم بدانند در مدت یک سال و نیم چه اتفاقاتی بر سر ما آمده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjk7a

آخرین اخبار