تاریخ انتشار: 1402/08/19 10:22
کد خبر: 1260889

تارتار و انگیزه گرفتن پرسپولیس! (عکس)

ملوان در صورت پیروزی مقابل استقلال خوزستان به صورت موقت بالاتر از پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
تارتار و انگیزه گرفتن پرسپولیس! (عکس)

به گزارش فرتاک ورزشی؛ ملوان پس از کسب چهار امتیاز از قرعه جهنمی سپاهان و پرسپولیس، حالا به استقبال قعرنشین جدول، استقلال خوزستان خواهد رفت. این بازی البته دشواری خاصی خود را برای قوی سپید دارد و مهدی تارتار نیز سعی کرده تیمش را کاملا از غرور و خودبزرگ‌بینی دور کند تا در این بازی حساس سه امتیاز را به دست آورد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها به شکلی باورنکردنی توانستند به جایگاه سوم برسند و بالاتر از تراکتور، سپاهان و سایر مدعیان فوتبال ایران قرار بگیرند و حالا در صورتی که بتوانند استقلال خوزستان را شکست دهند، شانسی فوق‌العاده برای ایستادن بالاتر از پرسپولیس خواهند داشت. ملوان با شکست استقلال خوزستان 18 امتیازی خواهد شد و یک امتیاز از پرسپولیس بالاتر خواهد داشت و نکته مهم این است که پرسپولیس فردا باید به مصاف سپاهان برود.

به عبارتی اگر ملوان بازی خود را ببرد، با هر نتیجه در بازی سپاهان - پرسپولیس، منتفع خواهد شد. اگر سپاهان بازی را ببرد، ملوان حداقل برای یک هفته در جایگاه دوم و چسبیده به صدر خواهد بود و اگر پرسپولیس برنده شود، سپاهان حتی در صورت برد در بازی‌های معوقه نیز نمی‌تواند جایگاه ملوان را به خطر بیاندازد.

این در حالی است که حالت ایده‌آل برای ملوان تساوی در این دیدار است که تیم مهدی تارتار را کاملا تبدیل به یک تیم بالانشین در لیگ بیست و سوم خواهد کرد که در هفته‌های آینده نیز قرعه بسیار خوبی دارد.

البته اساسی‌ترین مسئله برای ملوان کسب پیروزی در بازی استقلال خوزستان است. این شاید دیداری حساستر از سپاهان و پرسپولیس هم باشد چرا که به نوعی تکلیف این تیم در بالای جدول را مشخص خواهد کرد.

مهدی تارتار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qek9aa

آخرین اخبار