تاریخ انتشار: 1402/12/22 10:19
کد خبر: 1268971

تارتار:‌ امیدوارم مردم داربی خوبی را تماشا کنند

سرمربی ملوان بندرانزلی درباره بازی پیکان گفت: اگر باهوش باشیم می‌توانیم (با احترام به پیکان) برنده شویم.
تارتار:‌ امیدوارم مردم داربی خوبی را تماشا کنند

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی هفته بیستم لیگ برتر مقابل پیکان تهران اظهار کرد: جا دارد قبل از بازی ابراز همدردی با آقای زنوزی داشته باشم که امیدوارم خدا به ایشان صبر بدهد. فرارسیدن ماه مبارک رمضان را هم خدمت تمام مسلمانان جهان تبریک عرض می‌کنم.

او در ادامه درباره بازی هم گفت: بازی سختی مثل تمام بازی‌های لیگ است‌ پیکان پس از مدت‌ها توانست سپاهان را شکست دهد و شرایط خوبی را به دست بیاورد. در نیم‌فصل دوم خط حمله آنها تقویت شده که نقطه قوت آنهاست. تمرین‌های خوبی را انجام دادیم و سعی می‌کنیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. آنها تیمی هستند که از ضد حملات خوب استفاده می‌کنند. باید از فرصت‌ها باهوش استفاده کنیم تا از این تاکتیک حریف ضربه نخوریم. اگر باهوش باشیم می‌توانیم با احترام به پیکان برنده شویم.

شرایط خوبی در ملوان دارید. درباره اینکه چطور به این همدلی در انزلی رسیدید، صحبت کنید؟

حقیقت این است که برای بار اول نیست، در پارس جنوبی هم شرایط خوبی داشتم و رتبه پنجم را به دست آوردیم. با پیکان هفتم و با مسجدسلیمان هشتم و با ذوب آهن هشتم شدیم. سال‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و امسال با جو سنگین ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران شرایط فرق می‌کند. به عنوان یار دوازدهم کار را برای ما سخت کردند که بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم.

حمایت های باشگاه؟

مشکل پرداختی نداشتیم و از نظر ترانسفر هم خوب کار کردند که تشکر می‌کنم و کم و کاستی نداشتیم ولی شخص آقای فهمیده خیلی تلاش کردند و باید از ایشان تشکر کنم. فقط بحث زمین تمرین را داریم که نمی‌توانیم کارهای تاکتیکی خوبی را انجام بدهیم. در آن زمین ناهموار نمی‌توانیم برنامه‌های خودمان را پیاده کنیم. اگر هدف حضور در آسیا را داریم باید این مسائل برطرف شود خیلی ضعف بزرگی است که ما یک زمین تمرین خوب نداریم.

اتفاقات داوری؟

این فقط در فوتبال ماست. برای چند تیم امکانات فراهم می‌شود. تیم های شهرستانی با پتانسیل هوادار اگر از داوری ضرر کنند مهم نیست. یکپارچگی لیگ باید در همه مسائل باشد. مسئولان باید به فکر همه تیم های باشند. تیم های مدعی قابل احترام‌اند اما تیم‌های شهرستانی هم باید از امکانات بهره ببرند و در حق آنها اجحاف نشود. مقابل گل گهر خوب بازی کردیم و وقتی یک تیمی برنده می‌شود باید به آن احترام گذاشتم. نباید باخت‌ها را توجیه کنیم و امیدوارم وضعیت داوران بهتر شود و امکانات هم برای آنها فراهم شود.

بازی دربی؟

تمام تمرکز ما روی بازی خودمان است. تا زمانی که تیم داریم هیچ اظهار نظری درباره بقیه تیم ها نمی‌کنم. این را می دانم که کسب تساوی در آن بازی به سود ماست و امیدوارم که مردم بازی خوبی را تماشا کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb6696

آخرین اخبار