تاریخ انتشار: 1402/12/17 05:55
هوادار - ذوب‌آهن؛
کد خبر: 1268565

شگرد شجاعی برای آچمز کردن رقبا/ نقشه‌های ربیعی برای جبران مافات

تیم های هوادار تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته نوزدهم به مصاف هم می روند.
شگرد شجاعی برای آچمز کردن رقبا/ نقشه‌های ربیعی برای جبران مافات

به گزارش فرتاک ورزشی

هوادار و ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 17:20 در ورزشگاه پاس قوامین مقابل هم قرار می‌گیرند. میزبان در حالی مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد که در 5 دیدار قبلی خود با هدایت مسعود شجاعی متحمل شکست نشده و 3 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده است. در پایان هفته هجدهم شاگردان شجاعی با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارند. دیدار هفته هجدهم هوادار به دلیل بارش برف در اراک لغو شد. با اینکه هوادار بازیکن مصدوم دارد اما مربیان این تیم به دلیل ناشناخته ماندن تاکتیک‌شان مقابل رقیب، از اعلام نام مصدومان خودداری کردند.

ذوب‌آهن در پایان هفته هجدهم لیگ برتر با 25 امتیاز در جایگاه هفتم جدول جای دارد. 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی در 5 دیدار قبلی حاصل کار سبزپوشان بوده است. آنها در آخرین مسابقه خود مقابل پرسپولیس متحمل شکست خانگی شدند. بازی گاندوها در هفته هفدهم لیگ برتر به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا معوقه شد. باید دید محمد ربیعی برای جبران شکست برابر پرسپولیس چه نقشه‌هایی دارد.

پوریا آریاکیا هم با مصدومیت مواجه شده و امکان همراهی تیمش را ندارد و حضور فردین یوسفی هم در هاله‌ای از ابهام است. اخراج محسن آذرباد در بازی قبلی و چهار اخطاره شدن مهرداد رضایی موجب شده ذوب آهن در این دیدار 4 بازیکن غایب داشته باشد.

قضاوت این مسابقه برعهده کوپال ناظمی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekyq8

آخرین اخبار