تاریخ انتشار: 1402/10/04 11:49
کد خبر: 1264766

اختصاصی/۴ ضلعی صعود در لیگ یک!

تیم های چادرملو اردکان، خیبرخرم آباد، نفت مسجد سلیمان و فجرسپاسی ۴ تیم مدعی صعود به لیگ برتر در پایان نیم فصل نخست هستند.
اختصاصی/۴ ضلعی صعود در لیگ یک!

به گزارش فرتاک ورزشی

 لیگ یک به ایستگاه پایانی نیم فصل نخست رسید تا پس از گذشت ۱۷ هفته تیم های مدعی صعود سر و شکل جدی تری به خود بگیرند.

چادرملو اردکان با سعید اخباری در فصل جاری بالاخره به چیزی که می خواست تا به الان رسیده است و با کسب ۳۸ امتیاز ذر صدر جدول قرار گرفته است اردکانی ها تا به اینجا ۲۷ گل به ثمر رساندند و تنها ۱۳ گل خورده اند تا آمار خوبی از خود به جای بگذارند.

  • بیشتر بخوانید:

رضایی آقای گل نیم فصل لیگ یک شد

شیرازی ها در صدر جدول کلین شیت تا پایان نیم فصل

خیبر خرم آباد تیمی که در فصول اخیر همیشه یگ پای صعود بوده است اما در پایان کم آورده است حالا در پایان نیم فصل نخست از همیشه به صعود نزدیک تر شده است و تنها با اختلاف ۱ امتیاز قهرمان نیم فصل نشد، شاگردان رضا مهاجری تا به اینجا ۳۷ امتیاز کسب کرده اند و در آمار دفاعی با تنها ۹ گل خورده صاحب یکی از برترین خطوط دفاعی لیگ هستند.

نفت مسجد سلیمان تیمی که به گفته خودشان لقب سختکوش ها را یدک می کشد تا به اینجا عملکرد قابل قبولی داشتند و برخلاف تصور ها ابراهیم اشکش حتی می تواند تیم مدعی صعود هم ببندد، زردپوشان با کسب ۳۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده اند و در نیم فصل دوم باید به فکر تقویت خط دفاعی خودشان باشند تا گل های کمتری بخورند.

فجرسپاسی تیم آرام و بی حاشیه لیگ یک با مهدی رجب زاده آخرین ضلع مدعیان صعود است، فجری ها با کسب ۳۳ امتیاز و اختلاف ۴ امتیازی با منطقه صعود در رتبه چهارم جدول جایی گرفته اند و امیدوارند با تکیه بر خط دفاعی مستحکمی که دارند در نیم فصل دوم به منطقه صعود برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/reljym

آخرین اخبار