تاریخ انتشار: 1402/09/04 20:03
صدرنشینی توپچی‌ها در شب لغزش رقبا
کد خبر: 1261990

برنتفورد ۰-۱ آرسنال: آرتتا هدیه پپ و کلوپ را پس نفرستاد!

آرسنال موفق شد برنتفورد را در خانه حریف 1-0 شکست دهد و در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.
برنتفورد ۰-۱ آرسنال: آرتتا هدیه پپ و کلوپ را پس نفرستاد!

آرسنال در لیگ برتر انگلیس میهمان برنتفورد بود و به لطف تساوی لیورپول و منچسترسیتی در ساعاتی قبل، با یک پیروزی خارج از خانه می‌توانست به صدر جدول لیگ برتر برسد. که این اتفاق افتاد و آنها با یک گل دقیقه پایانی 1-0 به پیروزی مهم رسیدند

1958558

1958559

اولین اتفاق مهم بازی در دقیقه 13 رقم خورد، جایی که آرون رمزدیل، روی فشار پرس بازیکنان برنتفورد، توپ را لو داد و مهاجمین برنتفورد روی پاس کار خوب می توانستند به گل برسند که جایگیری درست دکلان رایس تیم را نجات داد.
در ادامه مطابق انتظار آرسنال توپ  و میدان را در اختیار گرفت  و روی یک موقعین می تونست توسط خسوس به گل برسد که ضربه او از زاویه بسته سمت راست دروازه به بیرون رفت.

این تیم یک بار دیگر در دقیقه 40 فاصله ای با گلزنی نداشت اما ضربه گابریل مارتینلی را مارک فلکن دروازه بان برنتفورد مهار کرد.

آرسنال دو دقیقه بعد در دقیقه 42 به گل رسید، لئاندرو تروسارد پاس زیبای باکایوکو ساکا را در دو مرحله به گل تبدیل کرد که این ضربه پس از بررسی توسط VAR مردود اعلام شد .

1958561

در نیمه دوم آرسنال به مالکیت بر توپ و میدان ادامه داد، اما موفق نمی شد که خطرات جدی روی دروازه حریف خلق کند. این تیم حتی می توانست در دقیقه 77 روی یک ضد حمله غافلگیر شود که این بار الکساندر زینچنکو با قرار گرفتن روی خط دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 80 روی حرکت خوب تروسارد، رایس درست پشت محوطه جریمه به توپ رسید و ضربه او با دخالت مدافعان حریف با اختلاف کمی به بیرون رفت.
 

1958560

در دقیقه 89، گل مهم آرسنال توسط کای هاورتز تعویضی، هافبکی که در ابتدای فصل به عنوان یکی از بدترین خریدهای تابستانی لیگ برتر مسخره می شد به ثمر رسید. ساکا شب خوبش را با یک ارسال زیبا از سمت راست به تیرک سمت چپ دروازه برنتفورد تکمیل کرد. هاورتز با جایگیری به موقع با مغلوب کردن سامان قدوس، مدافع برنتفورد به ثمر رساند.

این گل دقایق نهایی بازی برای پیروزی و صدرنشینی آرسنال کافی بود، تا این تیم به بهترین شکل از تساوی دو رقیب بزرگ خود استفاده کند و به صدر برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/relz66

آخرین اخبار