تاریخ انتشار: 1402/07/19 14:34
خبر تلخ و شیرین برای هواداران طلایی‌پوش؛
کد خبر: 714367

یک ستاره دیگر سپاهان فردا جراحی می‌کند!

رضا شکاری صبح روز آینده مچ پای خود را برای انجام عملی سبک به پزشکان می‌سپارد.
یک ستاره دیگر سپاهان فردا جراحی می‌کند!

رضا شکاری یکی از خریدهای مورد توجه مورایس در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم به شمار می‌رود، که خیلی زود هواداران سپاهان با توانایی‌های او در افتتاحیه لیگ برتر آشنا شدند؛ جایی که این مهاجم 25 ساله موفق شد در جریان پیروزی 3 بر یک مقابل تراکتور یک گل بزند و یک پاس گل هم ارسال کند.

با این حال شکاری که تا هفته چهارم جزو یازده بازیکن اصلی مورایس بود، به یکباره در مصاف دوستانه مقابل زنیت اثری از او دیده نشد. او در مقابل نیروی هوایی هم در ترکیب اصلی قرار نداشت و در نیمه دوم وارد زمین شد. همین ماجرا در بازی برابر صنعت نفت هم برای ستاره تیم فوتبال سپاهان در بخش هجومی تکرار شد و خبری از او نبود.

بولت سپاهانپیش از اعلام ترکیب سپاهان مقابل زنیت مشخص شد که رضا شکاری به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور ندارد، اما میزان مصدومیت او مشخص نشد. حالا اما پیگیری‌های خبرنگار "ورزش‌سه"، نشان می‌دهد که شکاری اگرچه در مصاف با نیروی هوایی هم برای دقایقی بازی کرد، اما با آسیبی از ناحیه مچ پا مواجه شده، که با شروع مسابقات او را تحت فشار قرار داده و حالا قرار است عملی سبک برای رهایی کامل از این مصدومیت صبح روز آینده روی پای شکاری انجام شود.

گفته می‌شود شکاری پس از این عمل به دو سه هفته زمان برای ریکاوری نیاز دارد و با این وصف مصاف آسیایی طلایی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا با آلمالیق ازبکستان را به صورت قطعی از دست خواهد داد، اما خبر خوش برای سپاهانی‌ها این است که شکاری پس از پایان فیفادی می‌تواند رفته رفته با رهایی کامل از مصدومیت به ترکیب اصلی اضافه شود و به سپاهان در بازی‌هایی فشرده‎‌ای که پیش روی این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، کمک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vqzwdj

آخرین اخبار