تاریخ انتشار: 1402/09/06 14:07
کد خبر: 1262119

مظاهری: فشار از روی ما برداشته شود قول می‌دهم بهترین نتایج را می‌گیریم

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی می‌گوید اگر فشار روانی از روی تیمش برداشت شود در لیگ برتر بهترین نتایج را خواهند گرفت.
مظاهری: فشار از روی ما برداشته شود قول می‌دهم بهترین نتایج را می‌گیریم

رشید مظاهری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مومبای سیتی در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، اظهار داشت: کل صحبت‌ها را آقای رحمتی گفت. فکر می‌کنم حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خیلی خوبی برای کل قائمشهر و تیم نساجی بوده است. به اعتقاد من باید این مسئله را به فال نیک بگیریم. البته این را می‌دانم که تیم ما از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است. باید بازی فردا را خیلی جدی بگیریم و همینطور یک تمرین خیلی خوب برای ادامه رقابت‌های لیگ داشته باشیم. در کل  فکر می‌کنم بازی فردا یک مسابقه است که در آن همه ما باید همدل باشیم و بهترین کارمان را انجام بدهیم. فرقی هم نمی‌کند که چه کسی بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند، همه ما بازیکن تیم نساجی هستیم.

وی در ادامه افزود: من به آینده خیلی امیدوارم. فقط تنها چیزی که وجود دارد فکر می‌کنم باید فشار روانی از روی ما برداشته شود. نمی‌گویم که همه این فشار از سمت هواداران است، ولی باید برداشته شود تا در لیگ بتوانیم پرقدرت‌تر ظاهر شویم. من از طرف خودم به شما قول می‌دهم امسال بهترین نتایج را بگیریم، چون ما کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. ما فقط همه تلاش‌مان را می‌کنیم. امیدوارم همه چیز آنطور پیش برود که ما دوست داریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی خطاب به هواداران این تیم تصریح کرد: صحبت آقای رحمتی درباره اینکه بهترین هواداران ایران را داریم تأیید می‌کنم، ولی همه می‌دانند که تیم ما تغییرات زیادی داشته است. این تغییرات زیاد انتظارات را از نساجی بالا برده است در صورتی که باید صبورتر و هماهنگ‌تر باشیم. این موضوع زمان می‌برد. به نوبه خودم این قول را می‌دهم که همه ما با تمام وجود می‌خواهیم که دل هواداران قائمشهری را شاد کنیم و تمام تلاش‌مان را برای این کار خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzpjlj

آخرین اخبار