تاریخ انتشار: 1403/01/14 10:42
کد خبر: 1272091

سرنوشت حضور لواندوفسکی در ال‌کلاسیکو در دستان رئال مادرید

روبرت لواندوفسکی در حال حاضر بدون مشکل می‌تواند به ال‌کلاسیکو برسد، اما اگر رئال شکایت کند، مورد محرومیت او به خاطر دریافت کارت زرد عمدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سرنوشت حضور لواندوفسکی در ال‌کلاسیکو در دستان رئال مادرید

روبرت لواندوفسکی در برتری 1-0 بارسا برابر لاس پالماس با دریافت کارت زرد جریمه شد و به این ترتیب با 5 کارته شدن بازی بعدی برابر کادیز را از دست داد. به این ترتیب او بدون هیچ مشکلی به ال‌کلاسیکو (دوم اردیبهشت) خواهد رسید.

دو روز پیش مارکا نوشت که کارت زرد لواندوفسکی عامدانه بود تا به راحتی برای بازی با رئال در دسترس باشد و طبق قانون باید دو جلسه محروم شود. در آن بازی ژوائو کانسلو و اینیگو مارتینز نیز 5 کارته شدند اما مورد لوا مشکوک‌تر بود.

امروز موندو دپورتیوو نوشت که کمیته انضباطی همان یک جلسه محرومیت را برای لوا منظور خواهد کرد، چرا که در گزارش داوری بوسکتس فرر، قید نشده که ستاره لهستانی عامدانه کارت زرد گرفته است. در گزارش او آمده که لواندوفسکی به دلیل وقت‌کشی کارت زرد گرفت و چیزی در مورد عامدانه بودنش نوشته نشده است.

تنها راه محروم شدن لوا شکایت مستقیم یک نهاد یا باشگاه دیگر مثلا رئال مادرید، به کمیته انضباطی است و در این صورت مسئله دو جلسه محرومیت برای لوا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzrxnp

آخرین اخبار