تاریخ انتشار: 1402/09/17 14:51
کد خبر: 1263122

حمایت لواندوفسکی از ژاوی/ در مسیر درستی قرار داریم

لواندوفسکی حمایت خود را از ژاوی اعلام کرد.
حمایت لواندوفسکی از ژاوی/ در مسیر درستی قرار داریم

بارسلونا پس از چند هفته ناامیدکننده در نهایت موفق شد برابر اتلتیکومادرید و با ارائه یک بازی خوب، برنده میدان باشد. با این وجود یکی از بازیکنانی که در این دیدار بیش از همه مورد انتقاد قرار گرفت، روبرت لواندوفسکی بود. ستاره لهستانی نتوانست در  گلزنی در این دیدار موفق ظاهر شود و ۳ موقعیت گلزنی را به هدر دارد. 

او در مصاحبه اخیر خود درباره وضعیت خود در تیم، باشگاه بارسلونا و جوانان سخن گفت.

در زمان و مکان درستی قرار دارم 

لواندوفسکی در ابتدای سخنان گفت درباره احساسش در تیم صحبت کرد. او گفت: «احساس خوبی دارم. می‌دانم همه چیز به خوبی پیش می‌رود و این موضوع را می‌توانم از حمایت هواداران در داخل و خارج زمین متوجه شوم. احساس می‌کنم در مکان و زمان درستی قرار دارم. ۲ سال پیش که هنوز در تیم بارسلونا بازی نمی‌کردم، می‌دیدم مشکلات زیادی در اطراف این تیم وجود دارد اما اکنون معتقدم با هدایت ژاوی در مسیر درستی قرار داریم و بازیکنان از تمرکز لازم برخوردار هستند.» 

بارسلونا قادر به به رقابت با همه تیم‌هاست 

بارسلونا در ۲ فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا نداشت و در همان ابتدای کار از گردونه رقابت‌ها کنار رفته بود اما امسال این طلسم شکسته شد و بارسلونا حضور خود را در جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد.

لواندوفسکی گفت: «زمانی که درباره لیگ قهرمانان اروپا صحبت می‌کنیم، می‌دانیم برای موفقیت در چنین رقابت مهمی به شانس و حضور همه بازیکنان خود در زمین نیاز داریم. اگر همه بازیکنان آماده باشند، قادر هستیم با هر تیمی رقابت کنیم.»

لواندوفسکی در ادامه سخنان خود درباره جوانان تیم گفت: «برای بازی دادن به جوانان، باید به گونه‌ای رفتار شود که هم آمادگی جسمانی آن‌ها حفظ شود و هم از لحاظ روحی با مشکلی رو به رونشوند زیرا درباره بازی در تیمی مثل بارسلونا صحبت می‌کنیم.» 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo5vej

آخرین اخبار