تاریخ انتشار: 1402/10/02 13:07
رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه:
کد خبر: 1264544

منتظر تحقق وعده های استاندار هستیم/ در صورت حمایت، مدال المپیک دور از دسترس نیست

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه، با بیان مشکلات پیش روی این هیات، خواستار حمایت مسئولان شد.
منتظر تحقق وعده های استاندار هستیم/ در صورت حمایت، مدال المپیک دور از دسترس نیست

به گزارش فرتاک ورزشی

آرش نیک بخت رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران ورزشی حاضر و در حضور ایشان به تشریح شرایط و مشکلات پیش‌ روی ورزش تیراندازی پرداخت و گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که بین استاندار و رئیس فدراسیون تیراندازی شکل گرفت، مقرر شد پس از طی شدن مجموعه اقداماتی از سوی ما  استانداری نیز مبلغ ۵ میلیارد تومان برای خرید اسلحه اختصاص دهد که تا کنون خبری از عملی شدن  این وعده نبوده و ما همچنان در انتظار هستیم.

آرش نیکبخت در ادامه افزود : با توجه به مشکلات و شرایط اقتصادی استان کرمانشاه و تعدد درخواست‌ها در حوزه ورزش، ما سختی اختصاص چنین مبلغی را به تنها یک هیات درک می‌نماییم  و حاضر هستیم این مبلغ را به صورت وام دریافت تا سلاح مورد نیاز هیات را تهیه کرده و اقساط آن را پرداخت کنیم.

نیکبخت با اشاره به تعداد بالای مدال‌های رشته تیراندازی در المپیک و بازی‌های آسیایی گفت: کرمانشاه از پتانسیل بالایی در این رشته برخوردار است و از طرفی ما برای اعتبار بخشیدن به استان، تیراندازی ملی‌پوش را جذب کرده‌ که به نام کرمانشاه در مسابقات شرکت کنند و این در حالیست که کمبود امکانات ما را تحت فشار قرار داده و از طرفی هم اکنون دو اسلحه استاندارد تیراندازی ورزشی در انبار استانداری وجود دارد که بلا استفاده رها شده است ، استاندار می تواند حداقل این دو اسلحه را به هیات واگذار کند.

وی در ادامه پیشنهاد خود گفت: ما هم می‌توانیم در قبال این اتفاق تایم رایگانی را به کارکنان محترم استانداری اختصاص داده و حتی در بحث آموزش مجموعه ما آمادگی کامل خود را برای همکاری با استانداری و سایر ارگان‌ها اعلام می‌کند.

رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون تجهیزات تیراندازی به برخی از شهرستان ها ارسال شده است و برخی از  آنها در مجمع  انتخاباتی نیز حاضر بودند اما حقیقت این است که غیر از شهرستان اسلام آباد هیچ هیات دیگری اسلحه ندارد که فعال باشد.

وی اضافه کرد: کمبود اسلحه دلیل عدم فعالیت سالن شهید کرم طهماسبی است و این غیرفعال بودن این سالن باعث شد که بارها مورد سرقت قرار بگیرید و بیش از ۳ میلیارد از امکانات و تجهیزات آن را به سرقت ببرند.

رئیس هیات تیراندازی با اشاره به برنانه‌های این هیات در خصوص توسعه و آموزش تیراندازی گفت: اهداف بسیار زیادی برای توسعه تیراندازی در بخش همگانی و قهرمانی داریم، اما حقیقت امر این است که تنها چند اسلحه در هیات تیراندازی وجود دارد که متعلق به ادارات و سازمان‌ها بوده و در واقع زینت بخش اسلحه خانه هیات هستند و تمامی اسلحه های ما معیوب است و برای تعمیرات به تهران ارسال شده که بدلیل نبودن قطعات در کشور هنوز به سرانجام نرسیده و فعلا به کرمانشاه برگردانده نشده است.

نیکبخت در پایان ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری بین تمامی دستگاه‌ و ارگان‌ها موجب رشد و تعالی رشته ورزشی تیراندازی شود و گفت: امیدواریم با کمک استانداری و حمایت رسانه ها اسلحه مورد نیاز  رشته تیراندازی که اتفاقا مورد تاکید دین مبین اسلام است، را تهیه و زمینه گسترش آن را فراهم کنیم.

خبرنگار : پوریا منصوری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkqnwx

آخرین اخبار