تاریخ انتشار: 1402/12/17 18:07
کد خبر: 1268644

عنایتی: دوران حضورم در تیم سپاهان، به یادماندنی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم سپاهانی که در آن حضور داشتم را با هیچ تیمی‌ نمی‌توان مقایسه کرد، بازیکنانی که در آن حضور داشتند خیلی با کلاس بودند و تیمی بود که در تاریخ ایران تکرار نمی‌شود.
عنایتی: دوران حضورم در تیم سپاهان، به یادماندنی است

رضا عنایتی  شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در هتل کوثر اصفهان افزود: سپاهان یک تیم کاملا حرفه‌ای است که بازیکنانی در سطح بین‌المللی دارد، می خواهیم شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم، امتیازات زیادی را روی اشتباهات داوری از دست دادیم که امیدوارم فردا این مشکل را نداشته باشیم.

وی افزود: در سه بازی گذشته پنج گُل زدیم که آمار بدی نیست، در حالی که در نیم فصل اول در مجموع هشت گُل زدیم، امیدوارم بتوانیم از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم.

سرمربی پیکان با بیان اینکه به ظرفیت فنی و اخلاقی بازیکنانم اعتقاد دارم، ادامه داد: در خلق موقعیت خیلی خوب عمل می‌کنیم اما از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم، فوتبال تا به حال روی خوش خود را به ما نشان نداده است.

عنایتی گفت: می‌دانیم با چه تیم قدرتمندی بازی داریم، دیدیم در مسابقات آسیایی نمایش خوبی داشت اما با بدشانسی به مرحله بالاتر راه نیافت، از نظر روحی و روانی روی تیم کار کردیم تا اشتباهی مقابل سپاهان مرتکب نشویم؛ امیدوارم شرایط به سود ما پیش برود.

وی همچنین درباره دعوت پسرش به تیم ملی دانشجویان گفت: فرزندان فوتبالیست‌ها مورد ظلم واقع می‌شوند زیرا اگر استعداد هم داشته باشند با فشار رسانه‌ای و حواشی که وجود می آید ممکن است موفق نشوند.

عنایتی درباره تغییر ساعت بازی گفت: اینکار باعث شد ما غافلگیر شویم، ناهماهنگی ایجاد می‌شود و نباید در یک لحظه تصمیمی گرفته شود، دلیل این تغییر ساعت را متوجه نشدم.

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال فردا سپاهان میزبان پیکان تهران است.این دیدار فردا از ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

حسین زمانی  قضاوت بازی سپاهان و پیکان را برعهده خواهد داشت.  امید افخمی، مرتضی شهریاری و فرزاد منصوری  نیز او را در قضاوت یاری خواهند کرد. محسن قهرمانی  نیز ناظر داوری است.

هواداران؛ بلیت این مسابقه را می‌توانند از سامانه fooladsepahansport.com دریافت نمایند.

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه سپاهان درآمد حاصل از بلیت فروشی دیدار سپاهان و پیکان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkqy5d

آخرین اخبار