تاریخ انتشار: 1402/08/13 05:46
سیروس پورموسوی خبر داد:
کد خبر: 1260469

تنبیه انضباطی کاپیتان باسابقه استقلال خوزستان

سیروس پورموسوی در لابلای صحبت‌های خشمگینانه‌اش پس از تساوی مقابل گل‌گهر از سوال یک خبرنگار اهوازی به شدت عصبانی شد.
تنبیه انضباطی کاپیتان باسابقه استقلال خوزستان

به گزارش فرتاک ورزشی؛ پورموسوی که به شدت به اتفاقات رخ‌داده در درون زمین اعتراض داشت و داوری را عامل پیروز نشدن تیمش مقابل گل‌گهر می‌دانست، در‌ حالی که مشغول گله‌گذاری از شرایط نابسامان داوری و تصمیم مشکوک داور در مردود اعلام کردن گل تیمش بود، ناگهان با این سوال مواجه شد که محمد طیبی، کاپیتان تیمش، کجاست؟

پورموسوی در پاسخ به این سوال ابتدا تاکید کرد که طیبی به دلیل مسائل انضباطی در ترکیب تیمش حضور ندارد و بازیکنان جوان فعلا جای او را در ترکیب تیم گرفته‌اند.

او سپس ادامه داد با توجه به اینکه در حال حاضر نمی‌تواند دست به تقویت برای تیمش بزند، در نیم فصل درباره بازیکنانی که انتظارات او را برآورده نکرده‌اند، تصمیم جدیدی خواهد گرفت و آنها را از تیم خود دور خواهد کرد.

پورموسوی همچنین به نام یک بازیکن ۱۸ ساله اشاره کرد که در بازی مقابل گل‌گهر در ترکیب تیمش به میدان رفت و بابت این مسئله از کادر تیم‌های پایه استقلال خوزستان تشکر کرد.

او با این صحبت‌ها قصد داشت توجه آن خبرنگار را به این موضوع جلب کند که حتی محمد طیبی که باسابقه‌ترین استقلال خوزستان و از بازماندگان قهرمانی خاطره‌انگیز این تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود، در صورت رعایت نکردن چارچوب‌ها در تیم پورموسوی نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xerkxb

آخرین اخبار