تاریخ انتشار: 1402/06/10 16:53
کد خبر: 269

ایرانی‌ها در گروه مرگ لیگ اروپا!

آ ا ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود باید مقابل حریفان قدرتمندی در لیگ اروپا قرار بگیرد.
ایرانی‌ها در گروه مرگ لیگ اروپا!

تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، دو شب قبل (چهارشنبه) در دیدار برگشت مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا نتوانست نمایش موفقی مقابل رویال آنتورپ، قهرمان ژوپیر لیگ بلژیک داشته باشد و دو با دو باخت پیاپی و شکست ۳ بر یک در مجموع دو بازی از راهیابی به دور گروهی باز ماند تا به لیگ اروپا برود و در گروه مرگ قرار بگیرد.

قرعه کشی مرحله گروهی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ اروپا ظهر امروز برگزار شد که طبق آن، تیم فوتبال آ ا ک آتن باید در گروه B با تیم‌های آژاکس هلند، مارسی فرانسه و برایتون انگلیس رقابت کند و بازی‌های سختی برای صعود به دور حذفی انجام بدهد.

یاران حاج صفی و محمدی در شرایطی نتوانستند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسند و برابر آنتورپ بلژیک ناموفق بودند که در فصل گذشته توانستند دو گانه قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان را به دست بیاورند، اما حالا باید در لیگ اروپا به مصاف حریفان سرسخت و مدعی قهرمانی بروند.

1918777

تیم فوتبال آ ا ک آتن با وجود موفقیت در صعود از مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا و برتری مقابل دینامو زاگرب کرواسی، در رقابت با آنتورپ بلژیک ناکام ماندند و باید در گروه مرگ فصل جدید لیگ اروپا به مصاف تیم‌هایی بروند که هر کدام سال موفقی را پشت سر گذاشته‌اند.

آژاکس هلند که تجربه چهار دوره قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دارد، در شرایطی در سید دوم باید با یاران حاج‌صفی و محمدی رقابت کند که در فصل گذشته جایگاه سوم لیگ اردیویسه را به دست آورد و در فینال جام حذفی نتوانست به قهرمانی برسد.

تیم فوتبال مارسی که سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ یک فرانسه را مقتدرانه و با دو پیروزی و یک مساوی آغاز کرده، در فصل گذشته مثل آژاکس هلند در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و حالا به دنبال ماجراجویی در لیگ اروپا با حریفان قدرتمند است.

1918778

برایتون، آخرین همگروه یاران حاج‌صفی و محمدی که در گذشته علیرضا جهانبخش در آن عضویت داشت، در شرایطی جزو چهار تیم حاضر در گروه B لیگ اروپا قرار گرفته که فصل گذشته را با حضور در رتبه ششم جدول لیگ برتر انگلیس به پایان رساند و بالاتر از استون ویلا و تاتنهام و یک پله پایین‌تر از لیورپول قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/y2xnl4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توخل: خدا به داد دورتموند برسد!