تاریخ انتشار: 1402/11/10 10:27
کد خبر: 1266670

شایعه جنجالی در فوتبال آمریکا| ژاوی و مسی دوباره در کنار هم؟

ژاوی، سرمربی بارسلونا، پس از جدایی از این تیم در پایان فصل از چالش جدید حضور در لیگ فوتبال آمریکا استقبال می‌کند.
شایعه جنجالی در فوتبال آمریکا| ژاوی و مسی دوباره در کنار هم؟

ژاوی پس از روزهای درخشانی که در بارسلونا سپری کرد و موفق شد این تیم را به مقام قهرمانی لالیگا در فصل گذشته برساند، با توجه به شرایط نه چندان خوب تیمش در این فصل تصمیم به جدایی گرفته است. 

او پس از باخت بارسا برابر ویارئال در رقابت‌های این هفته لالیگا اعلام کرد که دیگر تمایلی به ادامه حضور روی نیمکت این تیم ندارد و در پایان فصل از هدایت بارسا کناره‌گیری خواهد کرد چون این بهترین تصمیم و به سود همه طرفین است. 

این تصمیم شوک بزرگی را به هواداران بارسا و همچنین بازیکنان این تیم وارد کرد و جستجو برای انتخاب جانشین مناسب برای این مربی از همین حالا از سوی مدیران این باشگاه آغاز شده است. 

اما الچیرینگیتو خبر داده است که ژاوی شاید مدتی را پس از جدایی از بارسا به استراحت و تمدید قوا بپردازد اما خیلی زود بار دیگر آماده بازگشت به میادین است و از چالش جذاب حضور در لیگ فوتبال آمریکا و قبول هدایت یکی از تیم‌های این رقابت‌ها استقبال می‌کند. 

همین باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال حضور او در اینترمیامی و همکاری دوباره با مسی، این بار در نقش مربی و بازیکن به گوش برسد و هواداران این تیم از همین حالا برای این شایعه جذاب خوشحال و هیجان زده باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo598e

آخرین اخبار