تاریخ انتشار: 1403/03/07 11:53
کد خبر: 1276122

مطهری: انتقاد حق هوادار است، اما توهین نه!| از بازیکنانم کم‌کاری ندیده‌ام

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: همیشه سرمربی خواهم بود و تنها می‌توانم دستیار گل‌محمدی باشم، چون به لحاظ اخلاقی به هم نزدیک هستیم.
مطهری:  انتقاد حق هوادار است، اما توهین نه!| از  بازیکنانم کم‌کاری ندیده‌ام

حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سختی خواهیم داشت. ملوان کادر فنی بسیار خوبی دارد و همگی از نظر فنی و اخلاقی سرآمد هستند. ملوان امسال فراتر از انتظار ظاهر شده و زمانی که در تراکتور نبودم، گفته بودم که ملوان لیگ را سورپرایز کرده است. ما هم تراکتور هستیم و به‌عنوان یک تیم بزرگ برای بهتر کردن جایگاه‌مان در جدول تلاش می‌کنیم و این شایستگی را هم داریم. امیدوارم برنده بازی با ملوان باشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه افسوس می‌خورم هواداران را در بازی فردا نداریم، بیان کرد: نبود هواداران اتفاق بدی است. بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر مثل این است که در سالن کنسرت خالی از تماشاگر، حضور داریم. دوست دارم هواداران انرژی مثبت‌شان را از راه دور برای ما بفرستند تا در بازی پیروز شویم و آنان شاد شوند. ما در دو دیدار پایانی بهترین نمایش خودمان را نشان خواهیم داد تا فصل را به‌صورت شایسته تمام کنیم.

مطهری در واکنش به شعار برخی از هواداران علیه خودش در دیدار با مس رفسنجان، گفت: من از همان روز اول با نهایت احترام و ادب درباره هواداران صحبت کرده‌ام. تیم متعلق به هواداران بوده و باید به این عزیزان احترام گذاشته شود. همچنان در رابطه با بازی مس افسوس می‌خورم. خیلی خوب بازی کرده بودیم، ولی برخی‌ها صرفاً نتیجه را مدنظر قرار می‌دهند. ما در آن بازی یک پنالتی هم خراب کردیم و مستحق صعود به مرحله بعدی بودیم. فوتبال حرفه‌ای بوده و باید آن بازی را فراموش کنیم. هواداران احساسی شده و از الفاظی استفاده کردند. انتقاد، حق هوادار است، اما همه جای دنیا با توهین مخالف هستند.

وی در رابطه با حمایت ریکاردو آلوز و شجاع خلیل‌زاده از مالک باشگاه تراکتور، بیان کرد: بازیکنان نظرات خودشان را می‌گویند. من سعی می‌کنم در خصوص مسائل فنی صحبت کنم. دیشب هم در گفت‌وگوی تلویزیونی گفتم که تاکنون آقای زنوزی را ندیده‌ام و تلفنی هم با ایشان صحبت نکرده‌ام، اما کسی که از جیب شخصی برای یک تیم هزینه می‌کند، شایسته قدردانی و احترام است.

مربی تیم فوتبال تراکتور با تأکید بر اینکه به‌عنوان یک تیم بزرگ در دو بازی آتی با تمام وجود می‌جنگیم، گفت: شانس این را داریم که جایگاه‌مان در جدول را بهبود ببخشیم. تمامی بازی‌های لیگ سخت هستند و سپاهان هم بازی‌های مشکلی دارد. بازیکنان من از هر لحاظ برای دو بازی باقیمانده به ویژه دیدار با ملوان توجیه هستند. طبق آمار از زمان حضورم تراکتور میل به ارائه بازی تهاجمی و شناور دارد. سعی کردیم در مرحله اول سازماندهی دفاعی تیم را مستحکم کنیم و در این امر موفق هم شدیم؛ به طوری که در چهار بازی لیگ هیچ گلی دریافت نکرده‌ایم؛ هرچند با تیم‌های خوبی همچون استقلال، گل‌گهر، فولاد و پیکان بازی کرده‌ایم. ما در دیدار با پیکان مستحق کسب سه امتیاز بودیم.

وی ضمن بیان اینکه بازیکنان من خیلی جنگجو کار می‌کنند، تأکید کرد: بازیکنانم در شش بازی گذشته خیلی جنگجو کار کرده و دویده‌اند، کم کاری از آنان ندیده‌ام. از بازیکنان جوان گرفته تا با تجربه‌ها با تمام توان بازی کرده‌اند. گاهی موضوعات فنی باعث شده تیم به آن چیزی که می‌خواهد نرسد؛ با این حال همواره تا آخرین لحظه با تمام وجود جنگیده‌ایم و بابت این موضوع از بازیکنانم تشکر می‌کنم. بازی پیکان تیم خیلی خوب دوید و مثل خیلی از بازی‌ها در دقایق پایانی فشار آوردیم. من مصاحبه شجاع خلیل‌زاده را به طور کامل نخوانده‌ام، ولی چیزهایی شنیده‌ام؛ قطعاً او هم منظور خاصی نداشته است.

مطهری درباره تکلیفش برای فصل آینده، بیان کرد: من در دو بازی آینده با تمام قدرت در تراکتور هستم و اصلاً زمان حرف زدن در خصوص آینده نیست. نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. مربیان فکر آینده هستند و یکسری موضوعات مطرح شده است. ما در دو بازی آینده با قدرت ظاهر می‌شویم تا در آینده وضعیت مشخص شود.

وی ادامه داد: همیشه سرمربی خواهم بود و صرفاً می‌توانم دستیار آقای گل محمدی باشم. چون از نظر اخلاقی به هم نزدیک هستیم. ایشان دوست و استاد بزرگوار من هستند و صد درصد باشگاه تراکتور نظرات ایشان را هم لحاظ کرده است.

مربی تراکتور با بیان اینکه ملوان 11 گل روی انتقال سریع توپ به ثمر رسانده است، توضیح داد: صد درصد ما راجع به این نقطه قوت حریف برنامه داریم. سعی می‌کنیم توپ را در اختیار داشته باشیم و در لحظاتی که از دست می‌دهیم باید برای باز پس‌گیری برنامه داشته باشیم. تدابیری اتخاذ کرده‌ایم تا از نقطه قوت ملوان ضربه نخوریم.

مربی تراکتور راجع به محرومان و مصدومان تیمش، گفت: من از روزی که آمده‌ام سید محمد حسینی مصدوم است. همچنین مهدی عبدی هم دچار مصدومیت شده و سیامک نعمتی را هم به دلیل چهار کارته شدن در اختیار نداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6gny

آخرین اخبار