تاریخ انتشار: 1403/01/11 18:28
کد خبر: 1272022

پوچتینو: راه زیادی برای رسیدن به شرایط خوب داریم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید همه اعضای تیم بخشی از مشکل باشگاه هستند.
پوچتینو: راه زیادی برای رسیدن به شرایط خوب داریم!

چلسی امروز در دیداری خانگی مقابل برنلی رده نوزدهمی با تساوی ۲-۲ متوقف شد. این نتیجه در حالی بود که تیم مهمان یک نیمه کامل ۱۰ نفره بود و حتی توانایی بردن بازی را هم داشت. پوچتینو در مصاحبه‌اش پس از بازی، ناامیدی‌اش از عملکرد امروز چلسی را ابراز کرد.

نتیجه بازی؟
خیلی ناامیدکننده است. ما توان مدیریت بازی را نداشتیم. به راحتی به آنها اجازه دادیم که روی ضربات ایستگاهی هر کاری می‌خواهند انجام دهند. این نتیجه‌ای است که نشان می‌دهد ما راه زیادی برای رسیدن به شرایط خوب داریم.

علت و مقصر این نتیجه؟
من واقعاً متأسفم. ما حداقل انرژی، عطش و روحیه لازم برای بردن این بازی را نداشتیم. به همین خاطر است که من عصبانی و ناراحتم. بازی امروز دیداری بود که بدون شک باید آن را می‌بردیم. به همین خاطر پذیرش این نتیجه بسیار سخت است. نمی‌شود فقط بازیکنان را سرزنش کرد، همه باید سرزنش شوند. همه ما بخشی از مشکل هستیم.

راه‌حلی برای حل مشکلات دارید؟
از هر جنبه‌ای که به تیم نگاه کنیم خواهیم فهمید که نیاز به بهبود داریم. تک‌تک قسمت‌های تیم نیاز به بهبود دارند و این‌ها فقط با یک راه‌حل برطرف نمی‌شوند. کاری است که زمان زیادی می‌خواهد. این واقعیت است. نمی‌توانیم آن را به شکل دیگری تحلیل کنیم.

عملکرد کلی تیم فارغ از نتیجه؟
ما خوب بازی کردیم، بله. ما موقعیت‌های زیاد خلق کردیم. فکر می‌کنم یکی از تیم‌هایی هستیم که بیشترین موقعیت را در لیگ برتر خلق می‌کند. اما دو مرحله در بازی وجود دارد، با توپ و بدون توپ، و امروز بدون توپ عملکرد خوبی نداشتیم و از این بابت ناامیدم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6qve

آخرین اخبار