تاریخ انتشار: 1402/08/13 10:12
کد خبر: 1260483

پوچتینو: هرگز به بارسا نمی‌روم چون دشمن است!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید هرگز حاضر نیست هدایت بارسلونا و آرسنال را برعهده بگیرد.
پوچتینو: هرگز به بارسا نمی‌روم چون دشمن است!

به گزارش فرتاک ورزشی

پوچتینو در تلاش است تا بتواند شرایط چلسی را بهبود بخشد و این تیم را از شرایط بحرانی که در یک سال اخیر به آن دچار شده خارج کند. 

هرچند تلاش‌های این مربی آرژانتینی چندان تاثیرگذار نبوده و آنها در حال حاضر با کسب تنها 12 امتیاز از 10 بازی در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند اما مدیران و هواداران این تیم هنوز به عملکرد خوب او امید زیادی دارند. 

او پیش از این سابقه هدایت پاری سن ژرمن و تاتنهام را هم در کارنامه داشته و حتی موفق شد با این تیم لندنی به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کند، هرچند با شکست برابر لیورپول نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

پوچتینو حالا اظهارات جالبی را درباره آینده مربیگری‌اش و تیم‌هایی که هرگز حاضر نیست روی نیمکت‌شان بنشیند مطرح کرده که توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است. 

سرمربی فعلی چلسی در این باره گفته:« من همیشه گفته‌ام که هرگز هدایت بارسلونا و آرسنال را قبول نخواهم کرد چون این دو تیم بدترین دشمنان اسپانیول و تاتنهام هستند و به همین دلیل من دوست ندارم روی نیمکت این دو تیم حضور داشته باشم. 

درست است که ما مربیان حرفه‌ای هستیم و باید رفتاری حرفه‌ای داشته باشیم اما در عین حال نباید این موضوع را فراموش کنیم که ما انسان هم هستیم و احساساتی داریم که باید آنها را هم در نظر بگیریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqaw7q

آخرین اخبار