تاریخ انتشار: 1402/10/11 14:21
کد خبر: 1265323

غول کشی شمس آذر در بازی جنجالی | هت تریک تلخ سپاهان و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل

شمس آذر در قزوین موفق شد تا سپاهان را شکست داده و این تیم را در حسرت قهرمانی نیم فصل بگذارد.
غول کشی شمس آذر در بازی جنجالی | هت تریک تلخ سپاهان و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل

تیم‌های فوتبال شمس آذر و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ و با قضاوت حمید حاج ملک رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید. رحمان جعفری زننده تک گل این بازی بود.

یکی از نکات اصلی این بازی، بازگشت ۳ بازیکنی (پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی) که قراردادهایشان باید اصلاح می‌شد در ترکیب سپاهان بود.

شروع طوفانی شمس آذر

تیم شمس آذر که از حضور تماشاگران خود بهره می‌برد بازی را خیلی خوب شروع کرد و از سمت راست حمله‌ای را به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند که بازیکن شمس آذر توپ را به سمت دروازه سپاهان سانتر کرد و علی آزادمنش با ضربه سر توپ ضربه کرد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دومین موقعیت و اولین گل

بازیکنان شمس آذر دست از حمله نکشیدند و این بار از سمت چپ به سمت دروازه سپاهان هجوم بردند و در دقیقه ۶ حسین گودرزی توپ را به سمت دروازه ارسال کرد و رحمان جعفری توانست روی غفلت مدافعان سپاهان با ضربه سر دیدنی گل اول بازی را برای شمس آذر به ثمر برساند.

هت‌تریک پیام نیازمند در سیو

بازیکنان شمس آذر در فاصله زمانی دقیقه ۲۰ تا ۲۴، ۳ موقعیت خوب برای گلزنی داشتند که هر ۳ موقعیت آنها را پیام نیازمند دروازه بان سپاهان به زیبایی مهار کرد و مانع از فروپاشی دروازه خود برای دومین بار شد.

شوت بی حاصل اسدی ثمره اولین حمله سپاهان

پس از اینکه کنترل توپ و زمین بازی در اختیار بازیکنان شمس آذر قرار داشت، در دقیقه ۲۷ رضا اسدی صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد که علیرضا جعفرپور دروازه بان شمس آذر به خوبی آن را مهار کرد و مانع از گلزنی ستاره سپاهان شد.

تیرک دروازه مانع از گلزنی سپاهان

سپاهانی پس از چند موقعیتی که شمس آذری‌ها داشتند از سمت راست به سمت دروازه این تیم حمله ور شدند و آریا یوسفی در مصافی تک به تک با جعفرپور از زاویه‌ای بسته اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به تیرک برخورد کرد و در ریباند رضا اسدی هم نتوانست به توپ ضربه بزند و مدافعان شمس آذر توپ را دور کردند.

علی اصغر اعرابی بازیکن شمس آذر در دقیقه ۴۰ پس از اینکه چند بازیکن سپاهان را از پیش رو برداشت در مصافی تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت ولی این دروازه بان بار دیگر از مانع از گلزنی بازیکنان شمس آذر شد.

فرصت سوزی مغانلو در نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، تیم سپاهان سراسر حمله شد و شهریار مغانلو صاحب توپ شد و در حالی که می‌رفت تا با جعفرپور تک به تک شود اما با بی دقتی کنترل توپ را از دست داد و ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

با گذشت ۱۰ دقیقه از نیمه دوم باز هم بازیکنان سپاهان صاحب موقعیت شدند و آریا یوسفی توپ را به سمت دروازه شمس آذر ارسال کرد و با ضربه سر رضا اسدی همراه شد و علیرضا جعفرپور به خوبی آن را مهار کرد.

در موقعیت که برای سپاهان در دقیقه ۶۹ شکل گرفت، شوت خطرناک محمد کریمی کاپیتان سپاهان پس از برخورد به مدافعین شمس آذر به کرنر رفت. پس از آن باز هم بازیکنان سپاهان موقعیت برای گلزنی داشتند که شوت شهریار مغانلو را دروازه بان شمس آذر به خوبی گرفت.

تکمیل شب تلخ سپاهان با اخراج مورایس

ژوزه مورایس به دلیل اعتراض به حمید حاج ملک داور بازی در دقیقه ۸۵ از کنار زمین اخراج شد تا در دقایق پایانی بازی نتواند بازیکنان خود را هدایت کند. مورایس با کارت قرمزی که در این بازی دریافت کرد در اولین دیدار نیم فصل دوم و در برابر تراکتور نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

گل مردود سپاهان در وقت‌های اضافه

در حالی که سپاهان برای تساوی در این بازی نیاز به گل داشت، میلاد زکی پور با ضربه‌ای زیبا تیرک دروزاه شمس آذر را به لرزه درآورد و در ریباند، رضا اسدی به توپ ضربه زد و توپ وارد دروازه شد که کمک داور آن را آفساید گرفت.

شمس آذر با ۳ امتیاز این دیدار با ۲۰ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند و سپاهان پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb68w6

آخرین اخبار