تاریخ انتشار: 1402/09/26 20:27
کد خبر: 1264071

ابراز شگفتی مورینیو از اخراج عجیب؛ جام نداشتید و ۲ روز قبل از فینال...؟!

سرمربی رم، برای اولین بار در مورد جدایی از تیم سابقش صحبت کرد.
ابراز شگفتی مورینیو از اخراج عجیب؛ جام نداشتید و ۲ روز قبل از فینال...؟!

به گزارش فرتاک ورزشی

تاتنهام در حال حاضر تحت هدایت آنگه پوستکوگلو رو به پیشرفت است. این باشگاه با حضور مربی استرالیایی در فصل جاری نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

با این حال، چند فصل پیش، اوضاع در باشگاه به هم ریخته بود. ژوزه مورینیو در یک پادکست توضیح داد که تنها دو روز پیش از فینال جام اتحادیه از سمتش در تاتنهام برگزار شد.

هواداران تاتنهام نیز آن زمان از تصمیم باشگاه برای اخراج مورینیو شگفت زده شدند. در فصل ۲۱-۲۰۲۰ تاتنهام دو روز قبل از فینال جام اتحادیه، یک قمار بزرگ انجام داد.

آن‌ها تصمیم گرفتند ژوزه مورینیو را به دلیل نتایج ضعیف برکنار کنند. باشگاه بلافاصله اعلام کرد که رایان میسون به عنوان دستیار مورینیو هدایت تیم را در فینال بر عهده خواهد گرفت.

مورینیو در پادکست جان اوبی میکل که قرار است به صورت کامل در ساعات آینده منتشر شود، گفت: تاتنهام باشگاهی است که یک اتاق جام خالی دارد، سپس من را ۲ روز قبل از فینال اخراج می‌کند... بیخیال!

در نهایت این تصمیم نتیجه‌ای برای باشگاه لندنی نداشت. آن‌ها در فینال مقابل منچسترسیتی ۱-۰ شکست خوردند. باید منتظر ماند و دید که مربی پرتغالی در گفتگوی کامل این پادکست چه اظهارنظرات جالب دیگری خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb6mea

آخرین اخبار