تاریخ انتشار: 1402/07/28 12:23
کد خبر: 714747

حسینی در این مسابقه بباز نیست!

سرمربی آلومینیوم در هفت تقابل پیاپی مقابل همتای خود در نساجی هیچ شکستی نداشته است.
حسینی در این مسابقه بباز نیست!

به گزارش فرتاک ورزشی، آلومینیوم اراک پس از سه پیروزی در 6 مسابقه ابتدایی این فصل لیگ برتر در هفتمین بازی خود نیز توانست کار بزرگی انجام بدهد و در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به برتری یک بر صفر برابر نساجی مازندران برسد که این نتیجه موجب شد تا رکورد سید مجتبی حسینی در تقابل با سید مهدی رحمتی ادامه پیدا کند.

سید مجتبی حسینی قبل از اینکه سرمربیگری آلومینیوم اراک را برعهده بگیرد و جانشین مهدی رحمتی شود، در دوران حضورش در 6 تقابل قبلی به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن و پیکان هیچ شکستی را تجربه نکرده بود و دو پیروزی و چهار تساوی داشت که همین روند را با حضور در ایرالکو نیز ادامه داد و به سومین برد در هفت بازی رسید.

1942132

شاگردان مجتبی حسینی در دیدار مقابل نساجی توانستند با گلزنی احسان قهاری به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند که این نتیجه موجب شد آمار این سرمربی در تقابل با رحمتی به سه برد و چهار مساوی در هفت جدال پیاپی برسد.

از سوی دیگر، آلومینیوم اراک تاکنون نتوانسته بود در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به پیروزی دست پیدا کند که حالا شاگردان مجتبی حسینی توانستند به این مهم هم برسند و سه امتیاز را برای ماندن در بالای جدول کسب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zkbrlb

آخرین اخبار