تاریخ انتشار: 1400/01/13 11:55
تراکتور تبریز - مس رفسنجان؛ مس تقویت شده به دنبال انتقام
کد خبر: 42052

رقابت بازیکنان سابق در مقابل تیم های سابق خود/تراکتور هنوز در کوران رقابت صدر جدول

روز چهاردهم فروردین و در چهارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال خلیج فارس، دو تیم مس رفسنجان و تراکتور تبریز قرار است از ساعت ۱۷، در تبریز به مصاف یکدیگر بروند.

رقابت بازیکنان سابق در مقابل تیم های سابق خود/تراکتور هنوز در کوران رقابت صدر جدول

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان در حالی با برتری تبریزی ها به پایان رسید که اکثراً صاحب نظران، سه امتیاز را حق مسلم شاگردان ربیعی می دانستند اما فرصت طلبی محمد عباس زاده توانست سبب برتری تراکتور شود.

دو تیم قرار است ساعت ۱۷ فردا در تبریز به مصاف یکدیگر بروند و پیشبینی می شود بعد از تعطیلات کوتاه چند هفته ای قرار است نبرد جذابی را شاهد باشیم، بازگشت مهدی کیانی به تبریز و صف آرایی اش در مقابل تیم سابقش شاید مهم ترین موضوع این بازی باشد؛ کیانی که چندین سال به عنوان کاپیتان تیم تبریزی فعالیت میکرد، محبوبیت فوق العاده ای میان فوتبال دوستان تبریزی دارد، هفته پیش بود که کیانی در مصاحبه ای گفت شان او در تراکتور رعایت نشده و به نظر می رسد حالا کیانی با تجربه انگیزه ای مضاعف برای دیدار فردا برابر تیم سابقش دارد.

رسول خطیبی چند هفته ای است تراکتور را دست گرفته و نتایج فوق العاده درخشانی را کسب نکرده است، سه امتیاز بازی فردا می تواند برای بازگشت دوباره تراکتور به جمع مدعیان بسیار به خطیبی و شاگردانش کمک کند و با توجه به اختلاف هفت امتیازی تراکتور با منطقه صعود به لیگ قهرمانان آسیا؛ به نظر می رسد تراکتوری ها دیگر هیچ فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارند.

مس رفسنجان هم در اولین فصل حضورش در سطح اول فوتبال ایران نتایج قابل قبولی کسب کرده است و به نوعی از ماندن در لیگ برتر مطمئن است، محمد انصاری هم احتمالاً از این هفته به ترکیب مسی ها اضافه می شود و باید شاهد بود آیا محمد انصاری، بعد از پارگی رباط صلیبی می تواند همان انصاری تیم برانکو شود یا خیر؟

بازگشت قائم اسلامی خواه و علیرضا نقی زاده به تبریز هم از نکات جالب این بازی است، دو هافبک خلاق و موفق این روزهای رفسنجانی ها قرار است بار دیگر به تبریز برگردند، جایی که چند سالی را گذراندند و هر دو از تیم های تبریزی توانستند خود را مطرح کنند.

در پایان باید خاطر نشان شد، اشکان دژاگه، میثم تیموری و محمدرضا اخباری از تراکتور، فراز امامعلی، قائم اسلامی خواه و مهدی کیانی مسی ها از دید کارشناسان فرتاک ورزشی تاثیر گذار ترین بازیکنان فردای دو تیم هستند و هر کدام با درخشش خود می توانند سه امتیاز را برای تیم خود به ارمغان بیاورند.

نیما ده شیری

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g9w7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لیگ برتر فوتبال|مشت فولادی سپاهان به آلومینیوم رحم نکرد/ اولین برد خطیبی با تراکتور در خانه