تاریخ انتشار: 1401/04/18 10:47
کد خبر: 19616

برای پایان حاشیه ها؛ تماس فدراسیون فوتبال با ملی پوشان

فدراسیون فوتبال برای پایان دادن به حاشیه های برکناری سرمربی تیم ملی و هم چنین دو دستگی در بین بازیکنان تیم ملی شروع به تماس با ملی پوشان کرده است.
برای پایان حاشیه ها؛ تماس فدراسیون فوتبال با ملی پوشان

این خبری است که از سوی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام شده است. او می گوید: از دیروز با تماس‌ها و گفت‌وگوهایی که انجام شد و مذاکراتی که صورت گرفت، این فضا مدیریت شد. ان‌شاءالله به این مسائل دامن زده نمی‌شود. همه ما خادم و سرباز تیم ملی هستیم برای اینکه بتوانیم در این رقابت مهم نقش خودمان را ایفا کنیم هر کسی وظیفه خودش را باید به درستی انجام بدهد. وظیفه عضو هیأت رئیسه، سرمربی تیم و بازیکنان معلوم است. بهتر است برای اینکه یک چهره حرفه‌ای از خودمان در افکار عمومی و در طول تاریخ به جا بگذاریم، هر کسی نقش خودش را به درستی انجام بدهد. به هر حال خیلی از ما در فضای بین‌المللی فعالیت و حضور داریم و در آن فضا مورد قضاوت قرار می‌گیریم که تا چه حد نقش‌مان را به درستی انجام دادیم. از مداخله در سایر نقش‌ها و در واقع پا در کفش دیگران کردن باید دوری کنیم. در فضایی شخصیت حرفه‌ای خودمان را شکل دادیم که مورد پسند استانداردها و عرف معمول است.

او یک بار دیگر در مورد آخرین نظر فدراسیون فوتبال در مورد کادر فنی تیم ملی گفت: جمع‌بندی و برآیند نظرات بر این است تا این لحظه تغییری اتفاق نیفتد اما نکات و نظرات افراد بالاخره شنیده می‌شود و مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد. این به این معنی نیست که وقتی شما نظری را می‌شنوید حتما آن را پذیرفته‌اید یا اقدام کرده‌اید. مهمترین موردی که برای ما قطعی است و به آن پایبند هستیم؛ هر کدام از تیم‌های ملی در بهترین شرایط بتوانند در رویدادهای مختلف شرکت کنند و تیم انسجام خوبی داشته باشد. در مورد تیم ملی بزرگسالان و رویداد مهمی که پیش‌رو است، مهمترین مسأله این است که تیم در بهترین شرایط حضور پیدا کند و نتایج درخشان بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5m5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه لغو شده فدراسیون به روز آینده موکول شد