تاریخ انتشار: 1397/04/09 21:12
کد خبر: 140989

اظهارات گریزمان بعد از بازی با آرژانتین

هافبک تیم ملی فرانسه پس از پیروزی مقابل آرژانتین گفت:ما بازی های بدی را نیز داشتیم مثل دیدار مقابل دانمارک به با تساوی به پایان رسید ولی آن بازی بد را امروز مقابل آرژانتین با برد 4 بر 3 جبران کردیم.
اظهارات گریزمان بعد از بازی با آرژانتین

تیم‌های آرژانتین و فرانسه از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پرگل 4 بر 3 به نفع خروس‌ها به پایان رسید و لیونل مسی و یارانش خیلی زود از این رقابت‌ها وداع کردند.

آنتونیو گریژمان، هافبک تیم ملی فرانسه پس از این پیروزی گفت: ما می دانیم که بسیاری از فرانسوی ها بازی های ما را تماشا می کنند و از ما انتظار دارند. ما در این دیدار تلاش کردیم تا به آنها پاسخ دهیم. ما بازی های بدی را نیز داشتیم مثل دیدار مقابل دانمارک به با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی آن بازی بد را امروز مقابل آرژانتین با برد 4 بر 3 جبران کردیم.

وی افزود: ما همیشه ام باپه را دوست داریم به این شکل ببنیم. او در داخل زمین یک پاس گل داد و دو گل به ثمر رساند. او همه کار در داخل زمین انجام داد. ما لحظاتی سختی را پشت سر گذاشتیم ولی فهمیدیم چطور بر بازی غلبه کنیم. ما تیم بزرگی داریم که پیروز بر آن کار سختی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qo7yn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خاویر ماسکرانو از بازی‌های ملی خداحافظی کرد